כדורסל: הליגה הלאומית יוצאת לדרך

רגע לפני שהליגה הלאומית בכדורסל יוצאת לדרך, חן ביאר עושה לכם סדר במה שחוו קבוצות העמק במהלך הקיץ: בזמן שגלבוע/גליל והפועל עפולה מסומנות כיריבות מרות-ששואפות לסיים את העונה עם כרטיס לליגת העל, הנציגה השלישית מהעמק-הפועל מגדל העמק תתמודד עם שנת מבחן גורלית. מאת חן ביאר

אחרי הסיבוב הראשון של משחקי גביע המדינה, כעת קבוצות הליגה הלאומית מתרכזות בליגה שהיא הלחם והחמאה שלהן.

חן ביאר איש הרדיו ופרשן כדורסל
חן ביאר איש הרדיו ופרשן כדורסל

בשנים האחרונות זוכה הליגה הלאומית לעדנה והצליחה להגדיל באופן משמעותי את כמות המתעניינים בה. השנה נדמה שבאמת יש סיבה לשמוח ולצפות

לפתיחת העונה החדשה שלפחות על הנייר צפויה להיות תחרותית ומעניינת במיוחד.


אל תאמינו למי שמספר לכם שהוא יודע להעריך לאן תלך העונה הזו. בליגה שבה יש כל כך הרבה קבוצות שמתחרות על כרטיס אחד ויחיד לליגת העל כמעט בלתי אפשרי לדעת מה יקרה במעלה הדרך.
תוסיפו לזה את העובדה שבליגה עם שני זרים בלבד (חלקם עדיין אלמוניים) ופערים גדולים בינם לבין השחקנים הישראלית, נתקשה לדעת מה טיבם האמיתי של הסגלים עד שלא נראה את הזרים בפעולה.


קריית אתא שהייתה רחוקה משחק אחד מהכרטיס לליגת העל בעונה שעברה התחזקה וכבר נתנה הצהרת כוונות עם זכייה בגביע הליגה. זה לא סוד שלעולה החדשה מבאר שבע יש שאיפות גדולות, אי אפשר לזלזל ברמת-גניות ותמיד יש עוד אחת שמפתיעה ועושה כאב ראש לגדולות. לכל אלו מצטרפות קבוצות אזור העמקים, העונה הזו – שלוש במספר.
שתיים מהן-גלבוע/גליל והפועל עפולה לא מסתירות את השאיפות לסיים את העונה עם הכרטיס לליגת העל ועבור השלישית-הפועל מגדל העמק מדובר בעונת מבחן חשובה.

בימים הקרובים נביא לכם ניתוח מפורט יותר של נציגות האזור, כולל השאיפות, היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.