כדורגל: סיכום משחקי הקבוצות בעמק במחזור השני בליגה א'

במחזור השני מגדל העמק חזרה לעצמה לאחר ניצחון עם צמד שערים של אביבי כהן שעלה מהספסל, אסי גלבוע הביסה את את דליה תוך 3 דקות ובית שאן עם הפסד מפתיע לכפר כנא ב-1:0 קטן וטבריה לאחר דרמה מפסידה לאיכסל

• הפועל אסי גלבוע – מכבי דליית אל כרמל 1:3

מחצית מדהימה לחניכיו של אוזן עם כיבוש שלושה שערים בשלוש דקות מרגליהם של מוחמד קנאוותי (צמד) ומוחמד פודי שהצטרף לקבוצה לאחרונה. בסיום אסי גלבוע משאירה את הנקודות בבית

• הפועל מגדל העמק – הפועל באקה אל גרבייה 1:2

לאחר שנדמה היה לאור היכולת במגרש של מגדל  העמק  שהיו בפיגור של שער, בדרך לעוד הפסד, הגיח כמחליף אביב כהן מהספסל שעשה מהפך מדהים דרמתי לאחר שכבש צמד בדקות  ה-89 וה-90 והעניק לקובי דנינו ניצחון מתוק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 הפועל בית שאן – הפועל כפר כנא 1:0

הפועל בית שאן יצאה השבוע בהצהרות על האוירה הנהדרת השוררת בקבוצה לאחר שהביסה את מגדל העמק בתוצאה 3:1, אמש הפסידה לקבוצתו של פאיד חסון מכפר כנא ב- 1:0 קטן, לאחר שער עצמי אומלל של שחקן הרכש החדש משה כחלון.

 עירוני טבריה – הפועל איכסל 3:2

במשחק רווי צהובים ואדום בדקה ה- 89 של לידור כוהן מטבריה, הצליחו חניכיו של אבי סבג להוציא שתי נקודות מהקבוצה של אילן סוויסה. טבריה כבשה ראשנה מרגלי לירון אלימלך, אך  מוסא טרבין, מועמר קראקרה ואלירן חודדה הפכו את התוצאה,  שלום אדרי מטבריה הצליח לצמק את התוצאה לקראת דקות הסיום.