כדורגל: מכה בכנף של עטר וחבורתו ובמגדל העמק אנחת רווחה

האם הריצה של עטר וחבורתו לפלייאוף נבלמה לאחר הפסד לאחי נצרת? אסי גלבוע עם תיקו שליש ברציפות, בית שאן ממשיכה לאכזב ובמגדל העמק מקווים שהניצחון בלם את הנפילה החופשית לתחתית הבוערת

• מכבי אחי נצרת –  הפועל עפולה 0:2

תקלה במרוץ של עטר ושחקניו לצמרת הליגה הלאומית אל המטרה שהוצבה להם הפלייאוף עליון. לאחר רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד הנחילה מכבי אח"י נצרת לעפולה במגרשה הביתי בעילוט הפסד כואב . מנגד אחי נצרת המדורגת כעת במקום ה- 6  עשתה צעד נוסף לעבר הבטחת מקומם בפלייאוף העליון
עפולה המדורגת עדיין במקום ה- 8 בטבלה, הפסידה במשחק רווי צהובים עם הרחקה בצהוב שני של הנדי מוחמד לקראת סוף המחצית הראשונה, ספגה את השער הראשון במחצית הראשונה בדקה ה- 33 מרגליו של הלהיט הנצרתי עלא בכר, לאחר בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה, נצרת הכפילה את התוצאה בדקה ה-60 לאחר שמואמן סלאח כבש מבישול יפה של מרטין.
עפולה .
במחזור הבא בעוד כשבועיים  בתאריך  31/03 תארח  עפולה את הפועל ירושלים המדשדשת  מתחת לקו האדום, ואילו אחי נצרת תתארח בבירה אצל הפועל קטמון במאבק על הכרטיס לפלייאוף עליון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• עירוני טבריה – הפועל אסי גלבוע 0:0

חלוקת נקודות בטבריה לאחר שהדהירה של הקבוצה המקומית נעצרה לאחר תיקו אפס בין הקבוצות.
טבריה מצידה שמחה על הנקודה הנוספת בדרך לפלייאוף העליון ואילו לגלבוע שמסיימת משחק שלישי בתיקו זו נקודה נוספת להבטחת הישארותה בליגה. על המשחק שלא התעלה לרמות גבוהות העיבה תקרית מילולית בין האפסנאי  ובין מאמן אסי גלבוע  מוריס אוזן ושוער הקבוצה אבי עמוס שיצא להגנת מאמנו. דם רע בין המועדונים אמרנו? בגלבוע טוענים עוד ששחקני הקבוצה נאלצו להתקלח במים קפואים בסיום המשחק .
בשבוע הבא 24/03  יוצאת אסי גלבוע שוב למשחק חוץ קשה מול מוליכת הטבלה הפועל חדרה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• הפועל בית שאן – מ.ס צעירי כפר כנא 0:0

ואיזה מסכנים האוהדים של בית שאן, שממשיכים להתאכזב מקבוצתם לאור המטרות שהוצבו בפתיחת הועונה.תיקו משמים שמרחיקה את חניכיו של איתן טייב ממצמרת ואילו צעירי כבר כנא ממשיכים להסתבך בתחתית.
במחזור הבא תתארח בית שאן בחיפה אצל הפועל רובי שפירא ואילו צעירי כפר כנא תארח את נשר.

• הפועל כפר כנא – הפועל מגדל העמק 1:0

במגדל העמק ביום שיש שחררו אנחת רווחה לאחר ארבעה הפסדים רצופים הנפילה החופשית לתחתית הבוערת נבלמה.  מצבה של מגדל העמק עדיין גבולי  והיא חייבת לאסוף עוד ניצחונות בכדי להתרחק מהקו האדום.
גם בשבוע הבא תתארח בחוץ מגדל העמק, והפעם אצל קבוצת מרכז הטבלה מכבי דלית אל כרמל.