כבוד: עיריית בית שאן תעניק תעודת הוקרה לאלישע לוי

לוי, בן העיר נבחר לתפקיד מאמן נבחרת ישראל בכדורגל. בשבוע הבא הוא יקבל אות כבוד בבית שאן. ראש העיר רפאל בן שטרית: "בהענקת תעודת הוקרה וכבוד יש ביטוי להוקרה העמוקה שאנחנו רוחשים לאלישע. הוא הוכיח כי עבודה קשה, דבקות במטרה, נחישות, אמונה וחלום – הם המתכון להצלחה".

עיריית בית שאן החליטה להעניק לאלישע לוי, בן העיר, שהתמנה לאחרונה לתפקיד מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, תעודת כבוד. התעודה תוענק לו במסגרת חגיגות "יום ירושלים" שייערכו במתחם הסראיה בעיר ביום חמישי הבא.
אלישע החל את הקריירה המגוונת והעשירה שלו כשחקן בשנת 1974 כקשר בקבוצת הפועל בית שאן, וסיים אותה את כשחקן פעיל בקבוצת נעוריו בשנת 1989. בשנה זו התמנה למאמן. הוא אימן אותה עד שנת 1995 ואח"כ בשנים 1996 -1998. הוא הגיע עם הקבוצה להישגים שלא ייאמנו והעפיל עמה – כנגד כל הסיכויים- אל ליגת העל, הליגה הבכירה ביותר בכדורגל הישראלי.
במהלך הקריירה העשירה שלו כמאמן הוא זכה, בין השאר, בשתי אליפויות עם מכבי חיפה (2009 ו-2011) כמאמן הקבוצה, אימן את הקבוצה בשלב הבתים בליגת האלופות והעפיל לגמר הגביע שלוש פעמים: פעמיים עם מכבי חיפה ופעם אחת עם הפועל ב"ש.
אלישע נמנה עם בכירי המאמנים במדינה. הוא מוערך מאוד על ידי הגורמים המקצועיים ביותר בכדורגל הישראלי ונחשב למאמן קפדן ויסודי.


"תושבי העיר בית שאן שבה נולדת, גדלת ועם קבוצת הכדורגל שלה הגעת כמאמנה להישגים חסרי תקדים, מברכים אותך וגאים בך עם בחירתך לתפקיד הרם והיוקרתי. בית שאן מתברכת וגאה בך.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לכל אורך הדרך גילה נאמנות בלתי מסויגת למעסיקיו, שמר על כבודם, כמו גם על כבודו של כל אחד מהשחקנים שאימן. בנימוקים לבחירתו נאמר כי אלישע: "ניחן בחוסן מנטאלי, ביושרה מקצועית ומזוהה כמאמן שמקדם צעירים בקבוצות שבהן אימן. רבים מהשחקנים המובילים בכדורגל כיום חבים לאלישע את קידומם".
בתעודת ההוקרה, שעליה חתום ראש העיר, רפאל בן שטרית, נאמר: "תושבי העיר בית שאן שבה נולדת, גדלת ועם קבוצת הכדורגל שלה הגעת כמאמנה להישגים חסרי תקדים, מברכים אותך וגאים בך עם בחירתך לתפקיד הרם והיוקרתי. בית שאן מתברכת וגאה בך. הבחירה בך מתוך מועמדים ראויים מעידה על הערך המוסף והייחודי שלך; איש מקצוע מהמעלה הראשונה המשמש מודל לחיקוי ואף להערצה על ידי שחקנים ואוהדים רבים".
"בהענקת תעודת הוקרה וכבוד של העיר בית שאן יש ביטוי להוקרה העמוקה שאנחנו רוחשים לך. הוכחת, כי עבודה קשה, דבקות במטרה, נחישות, אמונה וחלום – הם המתכון להצלחה. בשמי ובשם כל תושבי העיר, אנו מאחלים לך הצלחה רבה בתפקיד והשגת המטרות של נבחרת ישראל".