כבוד: נבחרת אורט אחווה גלבוע בגמר אליפות הקטרגל לבתי הספר

נבחרת אורט אחווה גלבוע העפילה לבית גמר מחוז צפון באליפות הקטרגל לבתי ספר. שם תתמודד עם עוד 3 קבוצות אחרות על אליפות המחוז שתתקיים ביום ג'

האליפות תתקיים  הקרוב בבית ספר דרסקו עכו כאשר בית הגמר כולל את בי"ס אורט אחווה גלבוע, אורט דרסקו עכו, – אלח'וארזמי טמרה ובי"ס אלבטוף עראבה.

המסע של נבחרת אורט אחווה גלבוע לא היה קל כאשר בדרכה היא ניצחה ארבעה בתי ספר עד שהגיעה לבית גמר המחוז, ביניהם את בי"ס טכנולוגי משהד, תיכון משהד, בי"ס אלביאן טמרה  ותיכון עמל דבוריה, כאשר התלמידים – שחקנים השקיעו הרבה מאמץ והקריבו את עצמם למען הקבוצה.

נבחרת הקטרגל אורט אחווה בפעולה
נבחרת הקטרגל של אורט אחווה בפעולה

מחלקת הספורט במוא"ז הגלבוע תומכת בכל נבחרות בית הספר המשתתפות בתחרויות הספורט ויש לה את הנכונות לתת יד בכל הנדרש, כמו גם בית הספר, הרואה את חשיבות הספורט בקרב בני נוער ומלמד על חינוך לערכים ושמירה על רוח ספורטיבית.
"הנהלת בית הספר תמכה ונתנה כל מה שצריך על מנת שהתלמידים ייצגו את בית הספר בצורה ראויה וימשיכו את המסורת היפה שהתחילו", אמר קאסם זועבי – מאמן הנבחרת ורכז המעורבות חברתית בבית הספר, "הישג זה של נבחרת הקטרגל מצביע על מצוינות של ממש. המצוינות בשדה הספורט משלימה את המצוינות בתחומים רבים אחרים ובראשם קידום ההישגים הלימודיים וקידום החינוך החברתי – ערכי. נקווה שהתלמידים – שחקנים יביאו את גביע האליפות לגאוות בית הספר, אזור הגלבוע ורשת אורט ישראל".