כבוד חינוכי: ליאת אפריאט מעפולה נבחרה למורה מצטיינת בתחום התקשוב

אפריאט, מורה לאנגלית, מדריכה ורכזת תקשוב בבית הספר אורט "אלון-בן גוריון" בעפולה, זכתה במקום הראשון כמורה מצטיינת של מחוז צפון

ליאת אפריאט, מורה לאנגלית, מדריכה ורכזת תקשוב בבית הספר אורט "אלון-בן גוריון" בעפולה, זכתה השבוע במקום הראשון כמורה מצטיינת של מחוז צפון, בכנס ההוקרה הארצי לאנשי חינוך מצטייני התקשוב תשע"ז.
אפריאט, העובדת כמורה כבר 19 שנה סיפרה: "מתחילת דרכי השתמשתי במחשבים ושילבתי את איכויות ויתרונות המחשב בהוראה. עם כניסת תכנית התקשוב הלאומית לארץ נשלחתי להדריך מורים בתחום הדעת שלי, אנגלית, וללמדם כיצד לשלב כלים טכנולוגיים מתקדמים בשיעורים, בכל תחומי הדעת הנלמדים. בביה"ס קיבלתי את תפקיד רכזת התקשוב ועד היום אני מובילה ומדריכה שילוב של חדשנות טכנולוגית ופדגוגיה דיגיטאלית בכל תחומי הדעת בביה"ס. מלמדת תלמידים ומורים."


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אפריאט: "אני מאמינה בלמידה מבוססת תוצר, למידה מבוססת פרויקטים.  זוהי למידה המשלבת עשייה יצירתית ולמידה מתוך עשייה. אני מאמינה שתפקיד המורה הוא לספק לתלמיד גירוי שיגרום לו לצאת לדרך שבה הוא חוקר לומד ויוצר, אך בו זמנית המורה צריך ללוות את התלמיד, להדריך ולתמוך בו להגיע לתוצר המיטבי. כלי התקשוב של ימינו בהחלט מאפשרים כל זאת, והופכים את הלמידה לאיכותית יותר.
כיום מובילה ליאת מספר מיזמי הוראה מתוקשבים, ביניהם מיזם שיתופי חדשני של למידה שיתופית בין בתי ספר בעפולה, למידה רב גילית ואינטרדיסציפלינרית.
איריס קרל, מנהלת בית הספר: "ביה"ס בחר להוביל חדשנות בהוראה ולמידה בסביבות למידה המזמנות "למידה אחרת", עדכנית וחדשנית, אשר משפרת את יכולת הלמידה העצמית של מורים ותלמידים  מגבירה את המוטיבציה ללמידה".