כאוס במגדל העמק: דרור כהן ועומרי ביטון יעמדו על הקווים

אחרי שהמאמן קובי דנינו הגיש התפטרות בעקבות אירוע מביש מצד אביו של שחקן הקבוצה, שנכנס לחדר ההלבשה ותקף אותו מילולית באימון-גם חברי ההנהלה הנרי איפרגן ומקסים אוחיון שוקלים לעזוב. בינתיים עומרי ביטון ודרור כהן יעמדו על הקווים

הבלגן ממשיך לחגוג בהפועל מגדל העמק. הקבוצה שתשחק היום בליגה מול הפועל איכסל נמצאת במשבר עמוק לא רק מבחינת התוצאות אלא הרבה מעבר. במוצ"ש האחרון המאמן קובי דנינו הגיש את התפטרותו בפני ההנהלה. וזאת בעקבות אירוע חמור שאירע ביום חמישי שעבר כאשר על פי גורמים בקבוצה אביו של שחקן הקבוצה, יותם כהן, נכנס לחדר ההלבשה וקילל את המאמן קובי דנינו בלי הפסקה אל מול השחקנים, שהיו המומים וכן מו עיניהם הרואות של חברי ההנהלה.
לאחר מכן נוצרו מתחים גם בין היו"ר הנרי איפרגן למחזיק תיק הספורט יוסי פורטל, ובינתיים היו"ר שוקל את המשך דרכו במועדון.
בסביבתו של היו"ר הנרי איפרגן אמרו: "הנרי לא מוכן להמשיך ככה בקבוצה, הוא עושה את הכל בהתנדבות מלאה כבר חמש שנים אבל הגיעו מים עד נפש.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בימים הקרובים תתקיים פגישה עם ראש העיר ובה הוא ידרוש להזיז הצידה את כל הגורמים שלא קשורים לקבוצה ומנסים לחבל במידה וראש העיר לא יקבל את בקשתו הוא יתפטר מהקבוצה במיידית".

הנרי איפרגן עצמו מסר: ״אני אמור להיפגש בימים הקרובים עם ראש העיר ואחליט לגבי ההמשך, כאשר יהיה לי מה למסור בנושא כולם ידעו". אגב, גם חבר ההנהלה הוותיק והבכיר מקסים אוחיון, שנחשב ליד ימינו של איפרגן עשוי לעזוב את תפקידו במידה והיו"ר יעזוב.

מי שעשויים לקבל את שרביט האימון באופן זמני הם דרור כהן ועומרי ביטון, וזאת עד אשר יחליטו על מאמן קבוע.