ישיבת חירום ב-12:00: האם אייל לחמן ימשיך בעפולה או יעזוב?

המאמן מיואש מחומר השחקנים ובכלל מכל ההתנהלות מסביב ומעוניין לעזוב. ההנהלה, מצידה, מאסה בחוסר ההחלטיות של המאמן ורוצה לקבל הבהרות. והשחקנים? חשים תסכול ומרגישים שמזלזלים בהם. היום ב-12:00 תתקיים ישיבה בין המאמן להנהלה, ובסיומה תתקבל כנראה הכרעה סופית לגבי עתידו של לחמן במועדון. כיצד זה ייגמר?

סאגת המאמן אייל לחמן בהפועל עפולה, שהכניסה בשבוע האחרון את המערכת לסחרור רציני, צפויה להגיע לסיומה בשעות הקרובות.
לפני שזה קורה, עשינו לכם  סדר בכל מה שקורה מאחורי הקלעים ביממה האחרונה.
מצד אחד: המאמן אייל לחמן מיואש לגמרי מחומר השחקנים ובפעם השנייה תוך שבוע שוקל לעזוב, כשנדמה ששחרורו של גיא דיין הוא הקש ששבר את גב הגמל (חשוב להדגיש שזו לא הבעיה היחידה, ובסביבתו של המאמן טוענים שההנהלה הבטיחה לו דברים שלא עמדה בהן).
מצד שני: הנהלת הפועל עפולה מאסה בזיגזגים המביכים ובמה שהם מכנים "חוסר החלטיות" מצד המאמן, ונחושים לעשות סוף למחול השדים באופן מיידי בכדי לצאת לדרך חדשה ("נמאס מההתנהלות של לחמן. אם הוא רוצה לעזוב אנחנו לא נעמוד בדרכו").
מצד שלישי: השחקנים, ממשיכים להתנהל תחת אי ודאות, וחשים תסכול עצום נוכח המצב הקיים. ("אנחנו מרגישים שמזלזלים בנו, הזוי מה שקורה פה").
היום (ב') צפוי להתקיים אימון הקבוצה בשעה 14:00, אבל עוד לפניכן (12:00) יש פגישה בין המאמן אייל לחמן להנהלה, ובסיומה תתקבל כנראה הכרעה סופית לגבי השאלה האם המאמן ימשיך בתפקידו או לא.