ירון אוחיון: "חייבים לשבור את המנחוס, רוצים לחזור לליגת העל"

גלבוע גליל וקרית אתא יפגשו היום בגן נר (ו', 14:30) למשחק חמישי ומכריע, שיקבע מי תשחק בעונה הבאה בליגת העל. היו"ר ירון אוחיון: "רגע האמת של הכדורסל בעמק. מקווה לראות אולם צבוע באדום". שחקן בגלבוע: "לא יכולים להרשות לעצמנו הפסד נוסף בגן נר"

דריכות שיא בעמק לקראת המשחק הגורלי בין הפועל גלבוע/גליל וקרית אתא, שיפגשו היום בגן נר (ו', 14:25) למשחק חמישי ומכריע בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית, שיקבע מי תשחק בעונה הבאה בליגת העל.

ירון אוחיון יו"ר הקבוצה. קוצה לשבור את המנחוס ולעלות ליגה
ירון אוחיון יו"ר הקבוצה. רוצה לשבור את המנחוס ולעלות ליגה

סדרת גמר הפלייאוף הבטיחה רבות ובינתיים היא מקיימת, ואפילו מעבר לציפיות. ארבעת המשחקים הראשונים בסדרה סיפקו המון עניין, מתח ובעיקר מסר מפתיע: כנראה שלביתיות אין באמת חשיבות מיוחדת. עד כה הקבוצה של יוסי בונן ניצחה פעמיים בגן נר (פעם נוספת במהלך העונה הסדירה), ומנגד הקבוצה של אריאל בית הלחמי ניצחה פעמיים בחוץ. מה זה אומר לגבי המשחק החמישי והמכריע שייערך היום באולם בגן נר? קשה לדעת.

אחרי שלושה הפסדים ביתיים בגן-נר מול קרית אתא, בגלבוע/גליל מבינים שהגיע הזמן לשנות את הסטטיסטיקה העגומה בכדי לסיים את העונה עם 'הפי אנד' בדרך חזרה לליגה הבכירה.

בגלבוע גליל מקווים לאולם סולד אאוט בעקבות התכונה הרבה סביב המשחק
בגלבוע גליל מקווים לאולם סולד אאוט בעקבות התכונה הרבה סביב המשחק

"זה מוזר מאוד שבגמר הפלייאוף הקבוצות ניצחו עד כה רק בחוץ", אומר יו"ר גלבוע/גליל ירון אוחיון. "זה מעיד על שני דברים. אחד, זה מעיד על אופי הקבוצות ושנית, זה מעיד כנראה גם על הלחץ שיש אצל הקבוצות במשחקי הבית. אנחנו מקווים מאוד שבמשחק החמישי נצליח לשבור את המנחוס וננצח בדרך חזרה למקומנו הטבעי בליגת העל".
באופן טבעי בקרב הקהל של גלבוע/גליל ובכלל בקרב כל חובבי הכדורסל בעמק מורגשת תכונה אדירה לקראת המשחק הגורלי. לא בכדי, במועדון מצפים לאולם סולד אאוט. "אני קורא לכל מי שאכפת לו מהכדורסל בעמק, ולא רק אוהדי גלבוע/גליל, לבוא ולמלא את האולם בגן נר. אנחנו רוצים לצבוע את האולם באדום. כולי תקווה שבסיום המשחק נחגוג עלייה לליגה הבכירה".

שחקן בגלבוע הוסיף ואמר: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו הפסד נוסף בגן נר. לא רוצים לאכזב את עצמנו וגם לא את הקהל".