יקנעם: סניף של משרד הפנים יפתח בקניון G ביקנעם

בסניף החדש יינתנו שירותים רבים לרבות שירותי מרשם תושבים, הנפקת תעודות זהות ביומטריות, הנפקת דרכונים ביומטריים ושירותים נוספים אחרים

ראש עיריית יקנעם, סימון אלפסי, ושר הפנים ח"כ אריה מכלוף דרעי נפגשו וסיכמו שמינהל האוכלוסין במשרד הפנים יפתח בעוד כחודשיים סניף אזורי של משרד הפנים בקניון G שבעיר.
עבור קידום הפרויקט החשוב תעמיד העירייה לרשות משרד הפנים מבנה ותישא בעלויות אחזקתו. בנוסף לכך, עובד של הרשות יעבוד במקום לאחר שעבר הכשרה מקיפה. במקום יעבדו עוד  ארבעה עובדים של משרד הפנים.
בפגישה שהתקיימה לאחרונה במשרדי הקניון עם נציגי משרד הפנים, ומנכ"לית הקניון ענת חיננזון סוכם על קידום ההליך הלוגיסטי והוזמן ציוד חדש למקום. כפועל יוצא מכך יחלו בימים הקרובים בביצוע השיפוצים הנדרשים במקום, והקמת השלוחה תלווה על ידי אנשי מקצוע של משרד הפנים. השלוחה תכלול מספר עמדות כיאה לשלוחה מרכזית, והיא תהיה נגישה לקהל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בסניף החדש יינתנו שירותים רבים לרבות שירותי מרשם תושבים, הנפקת תעודות זהות ביומטריות, הנפקת דרכונים ביומטריים ושירותים נוספים אחרים. תושבים שיהיו חפצים בכך  יוכלו להזמין תור בטלפון, להגיע  בהתאם לזמן שנקבע להם, ולקבל שירות ללא המתנה. בנוסף לאלו פועל ראש העיר להוספת עמדת שירותים שתהיה פעילה לאורך כל שעות היום וניתן יהיה לקבל בה נתונים שונים. השלוחה ביקנעם תשרת את תושבי העיר והאזור כולו.
ראש העיר,  סימון אלפסי: "אני שמח מאוד שלאחר פעילות אישית אינטנסיבית מול משרד הפנים ומול השר הגענו להסכמות, ואוטוטו תיפתח בעיר שלוחה מרכזית של משרד הפנים בקניון G. תושבי העיר והאזור יוכלו לקבל כאן בבית את מיטב השירותים, ולא יצטרכו לסמוך על שלוחות אחרות מרוחקות יותר דבר שהיה כרוך בטרטורים רבים. היה חשוב לי מאוד שלשכה כזו תיפתח ביקנעם על מנת להנגיש את השירותים לתושבים, ועבדתי על כך חודשים ארוכים,  ואני מברך  על כך שתושבי העיר ייהנו משלוחה מרכזית של משרד הפנים בתוך העיר כיאה לעיר מובילה. אני מודה לשר הפנים, ח"כ אריה דרעי,  שתמך בהקמת השלוחה ואישר שהיא תקום ביקנעם על אף שיישובים רבים ביקשו שהיא תיפתח אצלם. תודה לצוות משרד הפנים ולקניון G על שיתופי הפעולה איתנו לרווחת תושבי העיר".

 

 

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|