יקנעם: ניר דוד מונה לתפקיד מנכ"ל בזק

דוד, תושב העיר, מכהן כיום כסמנכ"ל החטיבה העסקית בחברה, לאחר שביצע בה שורת תפקידי ניהול במשך כ-30 שנה
צילום: רמי זרנגר

דירקטוריון בזק אישר את מינויו של ניר דוד (54) תושב יקנעם לתפקיד מנכ"ל בזק. דוד, ייכנס לתפקידו ב-1 באפריל, ויחליף את מנכ"ל החברה, רן גוראון, שהודיע לאחרונה על פרישתו, לאחר כשנתיים בתפקיד ו-8 בסה"כ בניהול החברות בקבוצה.
דוד הצטרף לבזק בשנת 1993 ולאורך שנותיו בחברה ביצע תפקידים ניהוליים רבים בחטיבות השונות, כולל תפקידים בכירים בחטיבה העסקית, הפרטית ובחטיבת טכנולוגיה ורשת. ב-4 השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל החטיבה העסקית.


יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב"ד: "ניר צמח בחברה יותר מ-30 שנה, והפך לאחד המנהלים המוערכים, והמקצועיים ביותר המצויים בשוק התקשורת הישראלי.


לאורך שנותיו בבזק מילא שורה ארוכה של תפקידי ניהול בהם הציג יכולות עסקיות וניהוליות מצוינות, וב-4 השנים האחרונות, כסמנכ"ל החטיבה העסקית, היה אמון על פריצות דרך רבות והובלת השוק. אני מודה לרן גוראון על 4 שנים של עבודה משותפת ותרומתו לקבוצת בזק, מאחל לניר הצלחה רבה בתפקיד, ומצפה לעבודה המשותפת אתו ועם שאר המנכ"לים בקבוצה, לצורך קידום האסטרטגיה הקבוצתית, וחיזוק הקבוצה כמובילה בתחומה, חדשנית, וכעוגן התקשורת בישראל. נמשיך לשרת את לקוחותינו בכל מקום ובכל זמן, בייחוד בימים מורכבים אלו העוברים על אזרחי המדינה".
ניר דוד אמר: "במשך השנים שלי בבזק, הפכה החברה לחלק בלתי נפרד ממני, ואין גאה ממני להוביל אותה בעת הזו. אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון שנתן בי. יחד עם ההנהלה המצוינת, נוביל את בזק להמשך הצלחה, לטובת כלל לקוחותינו, עובדי החברה ובעלי המניות. יחד נמשיך לפתח, לחדש ולהוביל את שוק התקשורת בישראל".

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|

״כבר שנים שאבא שלכם בוגד באימא שלכם״: הודעת הוואטס אפ שהובילה לפיצוי של 40,000 ש״ח

|