יחזקאל: "חשבתי שדיין בא להתנצל, אבל הוא אמר לי דברים חמורים"

פגישת "פיוס" בין השניים התלהטה ובמהלכה השחקן השתלח במאמן. מקורבים לשחקן: "יחזקאל סימן אותו. יש עוד שחקנים שלא יכולים לראות את המאמן". יחזקאל: "ב-10 הדקות הראשונות של הפגישה רק גיא דיבר. הוא אמר דברים חמורים שאסורים להיאמר". ביום ראשון צפוי להתקיים שימוע לשחקן, שבינתיים הושעה עד להודעה חדשה. מאיר כהן, שסובל משבר באצבע, כנראה ישחק היום מול ראשון לציון. צילום: אבי רביבו, "בסט בול"

שבוע סוער בבירת העמק: אם חשבתם שהניצחון (0:1) על האחרונה בטבלה קרית גת ישחרר קצת לחץ סביב הפועל עפולה ויפתור אולי גם את הבעיות והאינטריגות בחדר ההלבשה, אז טעיתם בגדול. המתיחות בין המאמן ניסן יחזקאל לקשר הבכיר גיא דיין הגיעה השבוע לנקודת רתיחה. וזאת כשפגישת פיוס בין השניים, שנערכה ביום ראשון לפני האימון בנוכחות המנכ"ל תומר רחמים, התלהטה בצורה חסרת רסן ובמהלכה השחקן השתלח במאמן וקילל אותו בחריפות.

להזכירכם, בשבוע שעבר פורסם כאן לראשונה על הקצר בין המאמן לשחקן, שבמשחק האחרון נותר מחוץ לסגל. גורמים בקבוצה טוענים כי המאמן יחזקאל חושד, לכאורה, שהשחקן "מרעיל" את חדר ההלבשה ולא מתאמץ מספיק בכוונה. ואילו מקורבים לשחקן טוענים כי המאמן סימן את גיא ומכפיש את שמו לשווא. ויתרה מזאת, הם טוענים כי ישנם עוד כמה שחקנים בכירים בקבוצה שאינם יכולים לראות את המאמן. "יש עוד שחקנים שלא מסתדרים עם המאמן ולא יכולים לראות אותו", מאשר שחקן בקבוצה.

• גרסאות סותרות

הגרסאות ששמענו לגבי מה שקרה בפגישה בין השניים היו סותרות לחלוטין. בסביבתו של השחקן טוענים: "גיא בא לפגישה במטרה להתפייס, אבל המאמן אמר לו 'כל עוד הוא נמצא על הקווים בעפולה אין לו סיכוי לשחק ושמוטב לו לחפש קבוצה אחרת', ואז השחקן לא נותר חייב ואמר למאמן את מה שהוא חושב". מנגד, המאמן ניסן יחזקאל טוען: "אני לא דיברתי במשך 10 הדקות הראשונות של הפגישה. רציתי לשמוע את מה שיש לו להגיד. חשבתי שהוא בא להתנצל ולהתפייס כי ככה אמרו לי. אבל בפועל הוא השתלח בי בצורה קשה. הוא אמר דברים חמורים שאסורים להיאמר בין שחקן למאמן".

יו"ר הקבוצה דני אסולין והנשיא ששי יעקב, שבאופן תמוה לא נכחו בפגישת הפיוס, ישבו עוד באותו היום עם הקשר גיא דיין בכדי לברר את הנושא לעומק. בתום אותה פגישה יצאה ההודעה  הבאה: "בעקבות התבטאותו החמורה כנגד המאמן, השחקן הביע חרטה עמוקה על מעשיו הן כלפי ההנהלה והן כלפי המאמן וחבריו לקבוצה. השחקן מושעה בינתיים ויוזמן בימים הקרובים לשימוע".

"גיא בא לפגישה במטרה להתפייס", טוענים מקורביו של דיין
"גיא בא לפגישה במטרה להתפייס", טוענים מקורביו של דיין

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

• הערכה: גיא דיין יתייבש ביציע

נכון לעכשיו השחקן מושעה מהקבוצה עד ליום ראשון, כשבאותו יום אמור להיערך שימוע לקשר. עוד לפני כן, מתכוונים בקבוצה לשוחח עם היועץ המשפטי של המועדון, עו"ד אורי דדו, בכדי לבחון את ההיבטים המשפטיים לפני שהם מקבלים החלטה לגבי הקשר, שבקיץ סומן כשחקן מפתח במועדון.

כך או כך, המאמן יחזקאל, לפי גורמים בקבוצה, העביר מסר להנהלה שדיין לא יכול להמשיך במועדון. ההנהלה, מצידה, מוצאת את עצמה בדילמה מורכבת משום שהשחקן מחזיק בחוזה ל-3 עונות ולא יכולה להתיר את חוזהו בקלות. בכל מקרה, לפחות עד לינואר, אין יותר מדי מה לעשות עם השחקן, וההנחה היא שהוא "יתייבש" ביציע כל עוד המאמן יחזקאל נשאר במועדון.

• הפגישה עם אלירן דנין הייתה חיובית

המאמן יחזקאל קיים השבוע שיחה גם עם המגן אלירן דנין, שאף הוא לא נכלל בסגל למשחק האחרון. אלא שבמקרה הזה, השיחה בין השניים הוגדרה כחיובית והמאמן הבהיר לשחקן כי אי הכללתו בסגל נבעה משיקולים מקצועיים ותו לא. הקבוצה תארח היום (אצטדיון בקרית שמונה, 15:00) את הפועל ראשון לציון. השוער מאיר כהן, ששבר את האצבע לפני המשחק מול קרית גת, הוריד את הקיבוע באצבע וצפוי להיות כשיר.