יזם בעמק: יש לך סטארט אפ שישנה את העולם?

תכירו את המאיץ הטכנולוגי: משרד הכלכלה והתעשייה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות 'מעוף' נצרת מציעים: תכנית ייחודית- המאיץ הטכנולוגי 'הייבריד' לקידום יזמות טכנולוגית ליזמים מהחברה הערבית והיהודית. הרשמה- עד 22 אפריל 2018. צילום: מעוף

לאור הצלחת מודל המאיץ הטכנולוגי בנצרת, הוחלט במשרד הכלכלה והתעשייה ובסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, להקים במרחב בצפון, בהשקעה כוללת של כ- 9.3 מיליון שקלים שבעה מאיצים טכנולוגיים חדשים בנצרת עילית, עפולה, טבריה, נהריה, כרמיאל, עכו וחצור הגלילית.
המאיצים יופעלו באמצעות העיריות ויזכו לסיוע וליווי מקצועי מהסוכנות לעסקים קטנים באמצעות סניפי 'מעוף'.
תכנית המאיץ הטכנולוגי (אקסלרטור) 'הייבריד' של משרד הכלכלה והתעשייה פועלת למען שילוב יזמים מהמגזר הערבי והיהודי ועידוד ליצירת מיזמים משותפים. הפעלת המאיץ הטכנולוגי בסניף 'מעוף' נצרת, מתקיימת בשיתוף עמותת בוגרי היחידה הצבאית 8200, הבוחנים עשרות מיזמים טכנולוגיים באזורי פריפריה. הרשמה לתכנית המאיץ הטכנולוגי עד 22 אפריל, במעוף נצרת.

פאדי סוידאן מנהל המאיץ הטכנולוגי מציג בכנס 70 שנות כלכלה בישראל
פאדי סוידאן מנהל המאיץ הטכנולוגי מציג בכנס 70 שנות כלכלה בישראל

לאור הצלחת התכנית החדשה, נבחר פאדי סוידאן מנהל המאיץ הטכנולוגי במרכז עסקים 'מעוף' בנצרת, להציגה, בכנס 70 שנה לכלכלת ישראל, שהתקיים במעמד נשיא המדינה, בו הוצגו האנשים, האירועים, ההחלטות והיזמויות ששינו את פניו של המשק הישראלי.
המאיץ הטכנולוגי ב'מעוף' נצרת מספק מעטפת שלמה של שירותים וליווי ליזמים, בסביבה יזמית תומכת להיי טק אשר מביא לצמיחה, פיתוח עסקים, ולשיתופי פעולה דרך היכרות, בין חברי ה-Hub והקהילה.
במסגרת התכנית, נבנית עבור כל מיזם תכנית עבודה שבועית עם מנטורים מובילים בתחום שהם בעצמם משקיעים ויזמים עם סיפורי הצלחה מוכחים, המלווים את התהליך החל מסיוע ליזמים בהבשלת הרעיון לכדי מיזם, וכלה בסיוע ביצירת Networking ובגיוס מימון והשקעות.
התכנית פרוסה על פני שמונה חודשים אינטנסיביים במיוחד, הכוללים boot camp, סדנאות בנושאים מגוונים כמו go-to-market, הגדרת הצורך, ולידיזציה, פיצ'ינג, פרזנטציות, מחקרי שוק, הסכמי מייסדים והסכמי השקעה, בתוך ה- Hub יסופקו לעסקים בתחילת דרכם מכלול שירותי הסיוע והליווי העסקי של 'מעוף'.


בסיום התכנית בשנת 2017, חתמו ארבעה יזמים שהשתתפו בתכנית – רמי יונס, רמי חולי, יואב רוזנטל ונועם לוי , על הסכם של 20 מיליון דולר! עם חברת SAR גרופ ההודית, עבור חברת הסטארט-אפ MindoLife שהקימו במאיץ הטכנולוגי בנצרת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כל זאת, על מנת, להביא את הרעיון של היזמים לחברת הזנק (STARTUP), להנגיש אותם למשקיעים, קרנות השקעה, מענקי מדינה ולחבר אותם לתעשייה, כאשר המטרה העיקרית של התהליך הינה להגיע לשוק כמה שיותר מהר.
שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן: "שילובם של צעירים מכל חלקי הארץ, ובמיוחד מהפריפריה בפעילות העסקית בישראל, היא חיונית לקידום הכלכלה. לצד מסלולי תעסוקה שמפעיל משרד הכלכלה, המאיצים החדשים יסייעו לשילובם של היזמים והיזמיות בענף ההייטק, המהווה מנוע צמיחה עקרי, ויש בו מקום לכוח אדם איכותי, הן כמועסקים והן כיזמים".
פאדי סוידאן מנהל המאיץ הטכנולוגי במרכז עסקים 'מעוף' בנצרת: "קטר הצמיחה של כלכלת ישראל הוא תעשיית הייטק, היזמות הטכנולוגית והחדשנות. משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים באמצעות מעוף מפעילים את המאיץ הטכנולוגי 'הייבריד' במטרה לעודד, יזמות טכנולוגית בחברה ערבית, ובמקביל למצוא את הכלים והפתרונות לחסמים כדי לשלבם בעולם ההייטק", אומר סוידאן ומוסיף, "הקריטריונים העיקריים להצטרפות לתכנית הינם- מיזם שאחד ממייסדיו הינו מהחברה הערבית, ברק בעיניים ותשוקה גדולה להצלחה ולחלום גדול ושימוש בטכנולוגיה חדשנית disruptive technology. אני ממליץ לכל היזמים שיש להם את שלושת הקריטריונים המובילים ליצור עמנו קשר בהקדם ולהצטרף לתכנית, דרך מרכז עסקים 'מעוף' בנצרת".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המאיץ הטכנולוגי בנצרת סייע עד כה בהקמת מיזמים רבים והביא להצלחתם בכניסה לשוק, בסיום התכנית בשנת 2017, חתמו ארבעה יזמים שהשתתפו בתכנית – רמי יונס, רמי חולי, יואב רוזנטל ונועם לוי , על הסכם של 20 מיליון דולר! עם חברת SAR גרופ ההודית, עבור חברת הסטארט-אפ MindoLife שהקימו במאיץ הטכנולוגי בנצרת. החברה פיתחה פלטפורמת תוכנה שמשמשת כתשתית לחיבור בין המכשירים השונים המחוברים לרשת, ושעל גביהם צרובה התוכנה של MindoLife.
ההרשמה לתכנית המאיץ הטכנולוגי לשנת 2018 עד 22.4.2018
להרשמה מרכז עסקים מעוף נצרת: מייל: MBIC@1.maof.co.il טלפון: 04-6106600