יוקלר: "לא מרוצה מההתנהלות, אני יכול לתרום הרבה לכדורגל בעפולה"

איש העסקים המקומי וחבר מועצת העיר, ראובן יוקלר, שולח מסרים ברורים לגבי רצונו לתרום לכדורגל בעפולה וגם מבהיר את עמדתו לגבי סאגת המאמן: "יש לי את היכולת לרתום אנשי עסקים ולסייע לקבוצה. מלכתחילה ראובן עטר לא היה צריך להגיע לפה"

איש העסקים המקומי וחבר מועצת העיר, ראובן יוקלר, מי שנחשב לחובב ספורט מושבע ודמות מוערכת מאוד בבירת העמק, מתבונן מהצד על כל מה שקורה בהפועל עפולה ולא ממש מרוצה. "יש הרבה דברים בהתנהלות של המועדון שלא ממש נראים לי. יש לי הרבה מה לתרום לכדורגל בעפולה ואני רק מחכה שיפנו אליי בהנהלה בכדי לעזור ולסייע", הוא אומר.
יוקלר לא אהב, וזאת בלשון המעטה, את כל הסאגה סביב ראובן עטר: "מלכתחילה הוא לא היה צריך להגיע לפה בעונה שעברה. גם עם אייל לחמן היינו יכולים בלי יותר מדי בעיות להישאר בליגה. כל מה שקרה איתו זה רק מחזק את הטענה שלי שהוא לא היה צריך להגיע לפה". לדבריו, בגלל הגעתו של עטר עד עצם היום הזה הפועל עפולה סובלת מגיבנת כלכלית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אם כן, יוקלר שולח, בצורה ברורה וחד משמעית, מסר לפיו שהוא מעוניין להצטרף למועדון ולתרום ממיטב זמנו ומרצו לטובת הספורט בעיר. יחד עם זאת, הוא מבהיר כי במידה והוא ייכנס להנהלה אין בכוונתו לשמש כחותמת גומי. "אני אצטרף רק אם אני יודע שאהיה בעל השפעה. אני לא אכנס להנהלה בשביל להיות קישוט או רק לשבת בדיונים. הכדורגל בעפולה והספורט בכלל, מאוד קרובים לליבי. יש לי את היכולת והקשרים לרתום אנשי עסקים בכדי לעזור לקבוצה. אני רק מחכה שיפנו אליי".