יוסי מלכה: "היה לנו קשה עם העומק של גלבוע/גליל"

יו"ר הפועל עפולה סיכם את העונה: "חווינו עונה לא קלה. בשורה התחתונה הפסדנו לקבוצה איכותית. הגענו לסדרה כסוג של אנדרדוג. אין לי טענות לצוות המקצועי והשחקנים"

בהפועל עפולה ידעו לפני סדרת חצי הגמר כי הסיכויים שלהם לעבור את הקבוצה של אריאל בית הלחמי לא גבוהים במיוחד, היות וגלבוע/גליל קבוצה טובה יותר, עמוקה יותר וגם מחזיקה ביתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. עם זאת, בעפולה קיוו, איכשהו, לתת פייט ראוי, דבר שלא קרה בפועל.
"הפסדנו לקבוצה איכותית ומועדון גדול באזור שלנו", אמר יו"ר הפועל עפולה, יוסי מלכה לאחר ההפסד השני בסדרה, "מבחינת סגל שחקנים והעומק הגענו לסדרה מול גלבוע/גליל כסוג של אנדרדוג, והיה לנו קשה מאוד מולם. אבל מה שהכריע את הסדרה זה בעיקר האינטנסיביות שלהם. בסך הכל אין לי טענה לא לצוות המקצועי ובטח לא לשחקנים שנתנו את המקסימום על הפרקט. בשורה התחתונה הקבוצה הטובה יותר ניצחה".


היו"ר מלכה: "אכן זאת הייתה עונה לא קלה עבורנו. עונה שבה היו חילופי זרים ופציעות משמעויות. שיחקנו כמעט חצי עונה עם זר אחד בלבד. בסופו של דבר כיוונו לפלייאוף ורצינו לסיים במקום השני או השלישי אבל זה נגמר במקום הרביעי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לגבי העונה המטלטלת שעברה על קבוצתו, שחוותה חילופי זרים כפויים ופציעות משמעויות שפגעו מאוד בתפקוד הקבוצה לאורך העונה, הוסיף היו"ר מלכה: "אכן זאת הייתה עונה לא קלה עבורנו. עונה שבה היו חילופי זרים ופציעות משמעויות. שיחקנו כמעט חצי עונה עם זר אחד בלבד. בסופו של דבר כיוונו לפלייאוף ורצינו לסיים במקום השני או השלישי אבל זה נגמר במקום הרביעי. וכשאתה מסיים במקום הרביעי אז באופן טבעי אתה נתקל עם הקבוצה מהמקום הראשון, שלא בכדי הובילה את הליגה. בסך הכל בעונה שעברה עפנו כבר ברבע גמר והעונה עשינו צעד אחד קדימה והגענו לחצי גמר".
בתשובה לשאלה מי הפייבוריטית לקחת את כרטיס העלייה לליגת העל, ענה יו"ר הפועל עפולה: "מדובר בסדרה מעניינת מאוד. הפציעה של תומר גינת מאוד משמעותית עבור קרית אתא. לדעתי, זו סדרה שיכולה להגיע לפחות לארבעה משחקים".

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|