יום בילוי ביקב ירושלמי

המחשה: צילום (pixabay)

הרי ירושלים הם אחד מהאזורים היפים והמרשימים שיש לארצנו הקטנה להציע. בין אם אתם גרים בקרבת מקום או מעוניינים להגיע ליום טיול באזור הבירה, סצנת היינות והקולינריה ההולכת ומתפתחת אל מול נופים ירוקים מהממים תצליח לרגש אתכם. היתרון בבילוי קולינרי מהסוג הזה הוא שניתן להתאים אותו למגוון אירועים והרכבים. אז רגע לפני שאתם סוגרים סוף שבוע באזור, כדאי לגזור ולשמור את כל ההמלצות הבאות.

• הרומנטי

מתכננים חופשה רומנטית ליום הנישואין? רוצים להרשים את בת זוגכם ולהחיות את מערכת היחסים? רוצות להפתיע את בעלכן ביום בילוי מהסרטים? ההמלצה שלנו היא לבחור לשם כך ביקבי ירושלים. מרכז המבקרים ממוקם בטחנת הרוח במשכנות שאננים, מקום עירוני מרגיע עם היסטוריה שופעת. מלבד טעימות כיפיות ורעננות יחד עם זמן איכות נהדר, תוכלו גם לשמוע סיפורים על ירושלים של פעם וליהנות מאווירה נוסטלגית ומרגשת במיוחד. אם תרצו לבחור גם בפעילות זוגית מגבשת, כזאת שלא תצטרכו לחשוב לבד על התוכן, תוכלו להתרשם ממגוון סדנאות זוגיות הנערכות במקום.

המשפחתי

אם מתחשק לכם ליהנות מבילוי משפחתי באווירה חמימה ונעימה, יום כזה שגם סבתא תמצא את עצמה עם כוס יין רוזה ביד וגם הילדים יוכלו לרוץ וליהנות מהטבע- ההמלצה שלנו היא על יקב נבו. במושב מטע הפסטורלי, אל מול נופים ירוקים ואוויר הרים צלול כיין, מחכה לכם יקב משפחתי עם יינות מטריפים ומיוחדים. במקום מתקיימים סיורים במרתפי היין הכוללים סיפורים משפחתיים נהדרים שמתאימים לכל אחד ואחת מחברי המשפחה, מהגדול ועד הקטן. אחרי יום של שתיית יין והנאות, פנקו את עצמכם ואת ילדיכם בעצירה נוספת לאכול משולש של פיצה ירושלים עם כל התוספות האהובות.

הפסטורלי

על האמירה שהרי ירושלים הם הטוסקנה של ישראל כבר שמעתם? אחרי יום ביקור ביקב קסטל המהודר, אין לנו ספק שתסכימו עם המשפט הזה. יקב קסטל ממוקם על צלע הר עם נופים ירוקים עוצרי נשימה. במקום תוכלו לזכות בטעימות מאחד היינות הוותיקים והמוכרים בישראל. מובן כי אף בילוי אינו שלם בלי נשנושים, לכן המקום מציע גבינות ועוד מטעמים שהולכים נהדר עם כוס יין, או בקבוק.

לאירוע

יש לכם חגיגה מתקרבת? אירוע ביקב זו הצעת בילוי חדשנית שתשמח אתכם ואת האורחים שלכם. ההמלצה שלנו היא על יקב אמפורה. בתוך חצר ציורית הכוללת עצי זית וגפנים, תוכלו ליהנות מאירוע באווירה מרגיעה במיוחד. עם מגוון אופציות ליינות ייחודיים, רעננים וטעימים במיוחד, בשילוב עם אופציות קולינריות נהדרות- תוכלו לקיים אירוע אינטימי שאתם ויקיריכם לא תשכחו במשך זמן רב.

השקיעה המושלמת

אם אתם אחרי יום של טיול בירושלים וסביבתה, ומתחשק לכם ליהנות משקיעה בצבעים מרהיבים עם כוס יין בידיכם ושמחה בליבכם, יקב מטלר הוא המקום המושלם. בחצר המקום, אשר נמצא במושב עגור, תוכלו ליהנות מישיבה ממושכת באווירה משפחתית מוקפים בתבלינים, גפנים ועצי פרי. אחרי השקיעה אל תשכחו לדבר עם בעלי המקום ולשמוע עוד על הקמת עסק משפחתי המבוסס על אהבה אמיתית ליין, אוכל ובני אדם.

ההיסטורי

אם מתחשק לכם לשלב גם תרבות והיסטוריה בזמן שתיית היין- יקב מוני הוא המקום המושלם לשם כך. בשטח המקום תוכלו להתרשם מהמערה, שבה היו מכינים בעבר יין- חוויה מרתקת עבור אלו החובבים היסטוריה ומלאכות עתיקות. בסמוך לשטח, תוכלו גם לבקר במנזר עתיק הנקרא דיר ראפאת. במנזר יש קשתות וקירות מקושטים שיכניסו אתכם לאווירה היסטורית מרתקת ומעניינת במיוחד. לא תוכלו לפספס גם את פסל הברונזה העתיק והמרשים, שגובהו שמונה מטר הממוקם בכניסה.