יובל שטרית מונה למאמן קבוצת הנוער של אסי גלבוע

המאמן המוכשר ממושב ברק (26), שאימן עד כה את קבוצת נערים א' בהצלחה רבה, מונה למאמן הנוער במקומו של אדהם זועבי שסיכם בסנדלה/גלבוע. שטרית: ""עבורי לאמן את הנוער של אסי גלבוע בגיל 26 זו הגשמת חלום ועמידה במטרות האישיות"

יש מאמן חדש לקבוצת הנוער של אסי גלבוע: ימים ספורים לאחר שהמאמן אדהם זועבי סיכם את תנאיו כמאמן ראשי בהפועל נסדלה/גלבוע מליגה ב', במחלקת הנוער של אסי גלבוע מיהרו למנות מאמן אחר לקבוצת הנוער, שמשחקת בליגה השלישית.
מי שיחליף את זועבי על הקווים הוא המאמן הצעיר והמוכשר יובל שטרית, שאימן בשנים האחרונות את קבוצת הנערים א' של אסי גלבוע ורשם איתה הישגים נאים.
שטרית, בן 26 ממושב ברק, סוגר שנה רביעית במועדון מחבל תענך. הוא נחשב למאמן מוכשר וכוח עולה בכדורגל האזורי, כזה שמסוגל להגיע רחוק בעתיד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשנה הראשונה שלו עם הקבוצה בליגה ארצית הוא עשה עונה גדולה ומפתיעה. וזאת לאחר שכולם היו משוכנעים שהקבוצה תרד ליגה, אך בסופו של דבר הקבוצה בראשותו של יובל שטרית סיימה במרכז טבלה בניגוד לכל התחזיות המוקדמות. למעשה קבוצתו של שטרית הייתה היחידה שניצחה את מכבי חיפה/נהלל שזכתה בתואר האליפות.
המאמן הצעיר והמוכשר שסיכם את תנאיו לעונה הבאה בקבוצת הנוער לאחר פגישה עם מנהל המחלקה זכי הרוניאן, אמר: "עבורי לאמן את קבוצת הנוער של הפועל אסי גלבוע בגיל 26 זו הגשמת חלום ועמידה במטרות האישיות. לא שוכח שזה רק צעד בדרך למטרה הבאה. כקבוצה אנחנו נקווה לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו  וכמובן לא נשכח לטפח שחקנים לקבוצה הבוגרת. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לזכי הרוניאן המנהל המקצועי על האמון שנתן בי. אעשה הכל בכדי להוביל את הקבוצה להישגים".