טרידוול: "מקווה לעלות לליגת העל בפעם השנייה ברציפות" 

הגעתם של שני הזרים המוכחים- דימיטריוס טרידוול וג'יילן קאנון- הרימה את רף הציפיות בהפועל עפולה, שבנתה סגל מבטיח. "אני מאמין שבעפולה תהיה קבוצה מצוינת", טוען טרידוול, שבעונה שעברה רשם עלייה עם גלבוע/גליל. צילום באדיבות פייסבוק הקבוצה

הפועל עפולה השלימה השבוע את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה עם החתמתם של שני זרים מוכחים, דימיטריוס טרידוול וג'יילן קאנון-שהגעתם לקבוצה מעלה באופן טבעי את רף הציפיות.

טרידוול, שנחשב לאחד הזרים המצטיינים בעונה שעברה בלאומית, הוביל את גלבוע/גליל לליגת העל כשהוא מציג ממוצע של 20.2 נק' ו-10.2 אס' למשחק. "אני מאמין שבעפולה תהיה קבוצה מצוינת, ואני מקווה לעלות בפעם השנייה ברציפות לליגת העל", אמר טרידוול לאחר הצטרפותו. הפאור פורוורד ג'יילן קאנון (23 ,1.98), מגיע לעפולה מהליגה הבכירה במקסיקו, שם העמיד בעונת האחרונה ממוצעים של 13 נקודות  ו-8.2 ריבאונדים (שלישי בכל הליגה) למשחק.
המאמן רועי פרל התייחס להחתמתם של השניים ואמר: "אני שמח מאוד שטרידוול מצטרף לכוחותינו, זה מהלך שעבדנו עליו קשה מאוד טרידוול שטומן בחובו חבילה שלמה של איכויות. ולגבי ג׳יילן, חיפשנו שחקן שיתאים בתכונותיו לסגל שנבנה ומצאנו את התכונות שלו כמתאימות. הוא שחקן שיתן לנו פתרונות במגוון תפקידים".

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|