טקס פתיחת שנת לימודים מרגש לתלמידי שכבת ז' בניר העמק

ביום ראשון השבוע נפתחו באופן רשמי הלימודים בכפר הנוער ויצו ניר העמק. לצד התלמידים בשכבות הבוגרות החלו את לימודיהם בכפר לראשונה- תלמידי שכבת ז' הצעירים. טרם הצלצול הראשון נערך לתלמידים מפגש הסתגלות וגיבוש מקדים בכדי להקל עליהם את ההשתלבות בבית הספר שהפך בשנים האחרונות למוסד חינוכי מבוקש. צילום: גד לוי

עם הגיעם לבית הספר התכנסו התלמידים הנרגשים באולם הספורט הרב תכליתי בו הם זכו לקבל ברכות חמות מהמנכ"לית הכפר אסתי כהן, מהמנהלת יפעת זילברמן, מרוני קורייש, שמונה לאחרונה למנהל חטיבת הביניים, ומרכזת החינוך החברתי אפרת סולומון, שהפיקה את הטקס המרגש.
האווירה החגיגית הורגשה בכל פינה באולם – כשברקע בלטו שלטים מרשים עליהם הודבקו הכיתובים "בהצלחה" ו"שנה טובה" ומעין שטיח אדום שקיבל את פני התלמידים, עם כניסתם מ"דלת הקסמים".
התלמידים, לבושים בחולצות לבנות ובוהקות שמעו לצד הברכות גם קטעי קריאה לרגל תחילת הלימודים, שחלקם עסקו בשבעים להיווסדה של מדינת ישראל. בהמשך הקשיבו התלמידים לקטעי קריאה וצפו בקטעי נגינה ושירה שבוצעו על ידי חבורת הזמר בכפר. בתום הטקס, לאחר שירת התקווה וצילום ראשון ומשותף, פנו התלמידים אל הכיתות יחד עם המורות והמחנכות והתחילו את יום הלימודים הראשון בכפר הנוער ויצו ניר העמק.