טקס ספורטאי השנה 2015: לוחם קונג-פו ממגדל העמק

לוחם הקונג-פו ממגדל העמק, ניקולאי פושקוב השתתף בטקס ספורטאי השנה של ישראל לשנת 2015 לאחר שזכה השנה באליפות ישראל בפעם החמישית ברציפות וסיים במקום השלישי באליפות אירופה לקונג-פו

בטקס חגיגי ומרשים שנערך בהשתתפות בכירי הספורט בישראל נבחרו מצטייני שנת 2015 בענפים השונים. מדובר באירוע הראשון בהיסטוריה בו חברו שלושת גופי הרוחב של הספורט – הוועד האולימפי, הוועד הפראלימפי והתאחדות "אילת" (ענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים), לקיום טקס ממלכתי-לאומי לציון הספורטאים והספורטאיות המצטיינים של השנה. הטקס החגיגי של משרד התרבות והספורט נערך באולם "הבימה" בתל אביב והעניק את פרס ספורטאי/ת המצטיין/נת של השנה ל-13 ספורטאים שהשיגו את ההישגים.
ספורטאי השנה הבולטים שנבחרו הם דייויד בלאט שנבחר למאמן השנה, עומרי כספי כדורסלן השנה וערן זהבי כדורגלן השנה. הג'ודוקא שגיא מוקי והאתלטית חנה קניזייבה מיננקו דורגו כספורטאים האולימפיים המצטיינים ואילו בענפים התחרותיים הלא אולימפיים זכו לוחם הג'יו ג'יטסו רון כהן וספורטאית הקיק-בוקס ניקי בלאק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הנציג של מגדל העמק, ניקולאי פושקוב, הוזמן לטקס לאחר שסיים השנה במקום השלישי באליפות אירופה בקונג-פו וניצח בפעם החמישית ברציפות את אליפות ישראל במסגרת התאחדות אילת לספורטאים בענפים התחרותיים הלא אולימפיים. במהלך הטקס הוזמן פושקוב עם מאמנו יבגני פרומונוב לבמה וקיבל תעודת הוקרה מידיה של שרת התרבות והספורט מירי רגב.
לאחר הטקס סיפר פושקוב על החוויה: "ההרגשה הייתה מעולה. התרגשתי עד השמיים, טקס ברמה גבוהה מאוד בו נכחו כל הספורטאים הכי טובים בישראל ואני שמח שלאחר שנים ארוכות של עבודה קשה קיבלתי הכרה וכמובן על כך שייצגתי בכבוד את העיר שלי מגדל העמק".
שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה במהלך הטקס: "הספורט הישראלי מביא לנו הישגים גדולים וממלא אותנו בגאווה. יש לנו ספורטאים מצוינים והתפקיד שלנו הוא לאפשר להם להיות טובים יותר ולאפשר להם תקציבים. אין שגריר טוב לישראל מהספורטאים והספורטאיות שלנו".