טננבאום: "היינו הרבה יותר טובים מאסי גלבוע, אנחנו בכיוון הנכון"

המגן העפולאי של קרית אתא, ג'וני טננבאום, מעודד מההתאוששות של קבוצתו, שגברה במחזור האחרון 1:0 על אסי גלבוע, שנעצרה אחרי 2 ניצחונות רצופים. טננבאום: "אנחנו שווים פלייאוף עליון". בגלבוע היו מאוכזבים: "זה היה משחק חלש מאוד שלנו"

אחרי פתיחת עונה מזעזעת, עירוני קרית אתא המתאוששת של שאול דה צ'וקרל עצרה את המומנטום החיובי של אסי גלבוע, אחרי ניצחון ביתי 0:1, שהושג מרגליו של הקפטן יוחאי כהן.
הקבוצה מהקריות רשמה ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים שלה (אם לוקחים בחשבון גם את הגביע) וטיפסה למקום ה-12 בטבלה. ומנגד אסי גלבוע, הציגה יכולה חלשה במיוחד, ונעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים. אגב, החלוץ שגיא סבג שפתח את העונה בקרית אתא ובשבוע שעבר סיכם באסי גלבוע, לא שותף במשחק מאחר ובקרית אתא עיכבו את השחרור שלו עד אחרי המשחק בין הקבוצות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• ג'וני טננבאום: "מבחינתנו ניצחון קטן של 0:1 זה כמו 3:0 גדול"

"עלינו למשחק נחושים והיינו הרבה יותר טובים מאסי גלבוע וניצחנו בצדק", אמר בסיפוק המגן השמאלי העפולאי של קרית אתא, ג'וני טננבאום, שעד לפני מספר שנים שיחק נגד אסי גלבוע כשהוא עוד לבש את מדי הפועל עפולה. "השתלטנו על המשחק כבר בהתחלה. במחצית הראשונה פסלו לנו גול וגם לא קיבלנו פנדל שהגיע לנו. אבל לשמחתי, כבשנו בפתיחת המחצית השנייה מבעיטה חופשית נהדרת של יוחאי כהן. אנחנו קבוצה שלא כובשת הרבה שערים העונה בינתיים, ומבחינתנו ניצחון קטן של 0:1 זה כמו 3:0 גדול. בסך הכל אנחנו נמצאים בקו שיפור בחודש האחרון. לפי הסגל שלנו אנחנו שווים פלייאוף עליון".

• אוהד אפרים: "הגענו דווקא במומנטום חיובי אבל בפועל הצגנו יכולת חלשה מאוד"

מנגד, באסי גלבוע היו מאוכזבים מתצוגת הנפל, כשלאורך כל המשחק בקושי יצרו הזדמנויות. היו"ר אוהד אפרים אמר לאחר המשחק: "הגענו דווקא במומנטום חיובי ועם תחושה טובה, אבל בפועל הצגנו יכולת חלשה מאוד. זה יכול לקרות, אני מקווה שנתאושש במשחק הקרוב".