טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית – הרפתקה ביעדים מרתקים

האם אתם מחפשים הרפתקה שתוציא אתכם מהשיגרה ותסב לך מלאי של נופים, עוצמות טבע ואדרנלין? הגעתם לקרוא את המאמר הנכון.

אחרי שהחלטת שטיול ג'יפים בנהיגה עצמית היא הדרך בה תרצו לחוות את הטיול הבא שלכם בחו"ל, נותר לכם לבחור יעד .
הפעם נסקור שני יעדים שונים האחד מהשני, גם בנופים וגם ברמת העבירות של תוואי השטח בו תנהגו. שני היעדים שבחרנו לסקור הינם מרוקו ורומניה בהם תוכלו לחוות בטיול ג'יפים מסע אל ליבן של שתי מדינות ייחודיות להפליא.

טיול-מאורגן-למרוקו-ג'יפים-בנהיגה-עצמית. צילום: מאסטר טריפ
טיול מאורגן למרוקו בג'יפים בנהיגה-עצמית

טיול ג'יפים במרוקו הוא חוויה שתחשוף אותך אל ארץ של ניגודים מדהימים, מהערים השוקקות מרקש וקזבלנקה ועד ליופי השקט של מדבר סהרה. בטיול  ג'יפים בנהיגה עצמית הצוות המקצועי של מאסטר טריפ ייקח אתכם להכיר מקרוב ולנהוג בהרי האטלס ומדבר סהרה המרתק,  שם תראו נופים עוצרי נשימה של עמקים וגאיות, ותפגשו מקרוב את הכפריים הברברים המסורתיים . הטיול המאורגן של מאסטר טריפ משלב גם סיורים בערי המלוכה, בהם תהיה לך הזדמנות לטייל בעיר העתיקה פס, עם הסמטאות המפותלות והארכיטקטורה המדהימה שלה, ברבאט ומקנס וכמובן לטייל בשווקים התוססים.
אחד הדברים הטובים ביותר בטיול ג'יפים הוא היכולת להגיע למקומות מרוחקים וקסומים שההגעה אליהם ללא ג'יפ מוגבלת. טיול ג'יפים מאפשר לך לחקור אזורים שאינם נגישים לכלי רכב רגילים, ולגלות מקרוב היסטוריה, תרבויות מרתקות שנשתמרו ולחוות הרפתקאות מרגשות עם מקומיים אותנטיים.

עמקים וגאיות עוצרי נשימה מרוקו: בהרי האטלס. צילום: מאסטר טריפ
סיור בעמקים וגאיות עוצרי נשימה ובכפרים ברברים בהרי האטלס
מדבר סהרה: זריחות מרהיבות מעל הדיונות האייקוניות. צילום: מאסטר טריפ
מדבר סהרה: זריחות מרהיבות מעל הדיונות האייקוניות

הרי האטלס, הם אתר חובה במהלך טיול הג'יפים שלך במרוקו. ההרים המחוספסים הללו משתרעים על פני 2,500 קילומטרים דרך מרוקו, אלג'יריה ותוניסיה. הרי האטלס הם ביתם של מגוון כפרים ברברים, בהם תחוו מקרוב את אורח החיים המסורתי ותלמדו על המנהגים והמסורות המקומיות. הג'יפ המפנק והמרווח בו תנהגו, מאפשר לטייל בהרים ולראות כמה מהנופים המדהימים ביותר במרוקו. גולת הכותרת נוספת של טיול ג'יפים במרוקו היא מדבר סהרה –  המרחב העצום הזה של דיונות חול הוא אחד מהנופים האיקוניים ביותר בעולם. לצפות בזריחה מעל הדיונות בסהרה היא חוויה בלתי נשכחת.

טיול-ג'יפים-ברומניה-מאסטר-טריפ-(2)
נופים מרהיבים. טיול ג'יפים ברומניה.

טיול ג'יפים ברומניה, הוא חוויה מדהימה של נופים מדהימים יערות, כרי דשא, אגמים מרהיבים ופסגות הרים.  בעזרת ג'יפים מפנקים ומרווחים יובילו אתכם בצורה בטיחותית ומקצועית צוות מאסטר טריפ לנהוג בין הרי הקרפטים המפורצים, היערות הקסומים שבכל עונה מחלפים צבעים והופכים ליער אגדות מרהיב שיגרום לכם להרגיש שאתם מטיילים בגלויה. הרי הקרפטים הם פלא טבע שלא תרצו לפספס במהלך טיול הג'יפים שלכם ברומניה. הרים אלו משתרעים על פני 1,500 קילומטרים דרך רומניה, אוקראינה, פולין, סלובקיה וצ'כיה. הרי הקרפטים הם ביתם של מגוון חיות בר, כולל דובים, זאבים ולינקס. תכינו את המצלמה כיוון שתרצו להנציח את רגעי האושר שאתם עומדים לחוות באחד מהיעדים שזכו לנופים המדהימים ביותר שתטיילו בהם.
במהלך הטיול ג'יפים נעבור גם בעיירות המקסימות מימי הביניים בראשוב וסיגיסוארה, ונציץ אל טירת בראן האגדית – ביתו של הרוזן דרקולה הידוע לשמצה. בראשוב היא אחת הערים היפות ברומניה, עם רחובות מרוצפים מפותלים וארכיטקטורה מדהימה. סיגישוארה היא עיירת חובה נוספת, עם מבצר ימי הביניים המשומר היטב וכיכר העיר המקסימה.
לסיכום, טיול ג'יפים במרוקו וטיול ג'יפים ברומניה הם הרפתקאות של פעם בחיים שלא תרצו לפספס. צוות מאסטר טריפ כבר מתרגש עבורכם לקראת חווית החיים שאתם הולכים לחוות. כל מה שנותר לכם הוא לשריין מקום ולהתחיל להתרגש.

למידע נוסף על טיולי ג'יפים היכנסו לאתר מאסטר טריפ

בשיתוף מאסטר טריפ, חברת טיולים מאורגנים

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|