טורניר שני ל"שער שוויון" בעפולה

אתמול (ג') נערך במגרש הסינטטי בעפולה-עילית טורניר שני של תכנית "שער שוויון" בעיר. 7 בתי ספר יסודיים וקבוצה נוספת של כפר הילדים לקחו חלק בטורניר המיוחד, שהפעם כלל גם משחק ראווה מיוחד

אתמול (ג') נערך באצטדיון העירוני עפולה טורניר שני לשנת תשע"ו של תכנית "שער שוויון" בעיר. בפעילות בבירת העמק לוקחות חלק קבוצות מ-7 בתי ספר יסודיים וקבוצה נוספת של כפר הילדים. בנוסף, 2 קבוצות של תלמידי כיתות ז'-ח' משתתפות במסגרת הבוגרת. הקבוצות משתתפות באירועי השיא ובפעילות התכנית לאורך השנה.

חלק מיוחד באירוע הפעם היה משחק ראווה חגיגי שנערך בין עובדי ונציגי עיריית עפולה לבין קבוצה של נבחרי הקבוצות השונות, אשר נבחרו ע"פ תפקוד ראוי בכל התחומים, כדורגל, לימודים, התנהגות, ערכים ועוד. בין השחקנים שייצגו את העירייה במשחק החגיגי היו עומר לב – מנהל פרויקט "עיר ללא אלימות" התומך בפעילות שער שוויון בעיר, יורם לוי מנהל חזות העיר, עמית אשכנזי מנהל האצטדיון, יוסי חזיזה מנהל תכנית "שער שוויון" בעפולה ועוד. אורחים חשובים נוספים שהגיעו לאירוע הם סגן ראש העיר מומו לוי שהתפעל מהאירוע, עודד פרל, מנהל מחלקת הספורט המובילה את התכנית בעיר ועופרית ויינברג סמנכ״לית תרבות צעירים וספורט של העירייה. מטעם שער שוויון הגיעו לעזור בניהול האירוע הסמנכ"ל אורי שחם ומנהל מחוז עמקים ג'וני טננבוים.

• משחק הראווה הסתיים, איך לא, בשוויון 2:2 כאשר כל הצדדים יצאו מרוצים

מעבר לכך כמובן שהתנהל טורניר נפלא שאופיין באווירה חיובית, ספורטיבית והוגנת. בסיומו זכו בתי הספר אוהל מאיר ובית זאב להניף את גביעי ההגינות הנכספים. מהנהלת שער שוויון נמסר: "שמחנו מאוד לקיים את הטורניר השני בעפולה – אחד מהמוקדים שבו פעולת תכנית דגל של שער שוויון, וזאת בזכות שיתוף הפעולה המופלא מצדה של העירייה. שיתוף פעולה שהגיע לשיאו היום עם הנוכחות היפה של נציגי העירייה כאורחים וכשחקנים במשחק הראווה".

"שער שוויון" הוא ארגון חינוכי, חברתי וספורטיבי השואף להקנות מסגרת מועילה לילדים באזורי הפריפריה החברתית של ישראל. הארגון מפעיל קבוצות בבתי ספר יסודיים, אשר משלבות אימוני כדורגל וטורנירים חודשיים לצד מרכזי למידה לתגבור לימודי ופעילויות חינוכיות להקניית ערכים.

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|