עירוני טבריה: פג הקסם של גל שלמה

טבריה רשמה הפסד בכורה בעידן המאמן גל שלמה, לאחר שנוצחה 3:1 בכפר כנא והתרחקה 6 נקודות מהפסגה. קשר טבריה, עמיר אבלס: "תנאי המגרש היו קשים. קורה שמפסידים, לא חשבנו שננצח עד סוף העונה. מאבק העלייה? שום דבר לא סגור"

המומנטום נעצר: עירוני טבריה, שערב המחזור ה-18 הייתה במקום השני בטבלה במרחק 3 נקודות בלבד מהפסגה, נוצחה במחזור האחרון 1:3 ע"י כפר כנא. היה זה הפסד בכורה בעידן המאמן גל שלמה שעד למשחק הזה רשם 4 ניצחונות ותיקו בחמישה משחקים שהוא עמד על הקווים.

עבור הטבריינים-שהופיעו ללא כפיר בן דוד, ליאור לינדר ואלירן עקיבא-ההפסד הזה מגיע בעיצומו של תקופה מצוינת, מה שמוריד את הקבוצה למקום ה-3 בטבלה, מרחק 6 נקודות מעירוני נשר שבפסגה.

מצד שני, כפר כנא של פאיד חסון (עושה עבודה נהדרת) הוכיחה שהיא ראויה להיות בחלק העליון של הטבלה, ומתברר כי המיקום שלה בצמרת אינו מקרי בכלל. אחרי ניצחון (3:0) על צור שלום ותיקו (0:0) מול המוליכה עירוני נשר, כפר כנא רשמה היום, כאמור, עוד ניצחון על קבוצת צמרת וטיפסה למקום הרביעי בטבלה על חשבונה של צור שלום.

• אבלס: "אנחנו בתקופה טובה, אבל לא ציפינו לנצח עד לסיום העונה"

הקשר המוכשר של טבריה, עמיר אבלס, סיכם את המשחק ואמר: "תנאי המגרש לא היו פשוטים בכלל והיה קשה מאוד לפתח משחק במגרש הבוצי. בנוסף, היו חסרים לנו שלושה שחקני הרכב ושיחקנו מול קבוצה טובה, אבל אנחנו לא נשתמש בזה כתירוץ להפסד. קורה שנקלעים ליום פחות טוב ומפסידים. בסך הכל אנחנו בתקופה טובה, אבל לא ציפינו לנצח עד לסיום העונה. פער 6 נקודות מנשר? לדעתי, שום דבר עדיין לא סגור, כבר היינו בסיטואציה שהפער היה גדול יותר. הראש שלנו כבר במשחק מול אסי גלבוע בשישי".