טבריה עם הגב לקיר: "אם לא ננצח יהיו זעזועים"

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון עירוני טבריה חייבת ניצחון מול באקה אל גרביה (שישי, 13:00) בכדי לא לאבד קשר עין עם הצמרת. שחקן בקבוצה: "אכזבנו מספיק. אין יותר מקום לטעויות". מסתמן: שלום עקיבא יחזור להרכב. שלום עקיבא צפוי לחזור להרכב. שלומי מראד, שסובל משני שברים בארובת העין, ייעדר לפחות שבועיים

עם הגב לקיר: לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון (2 נקודות מתוך 9 אפשריות) וכשלחץ גדול אופף את מסדרונות המועדון, עירוני טבריה תתייצב מחר (ו', 13:00) למשחק ביתי מול באקה אל גרביה בתחושה שהיא חייבת ניצחון, אחרת צפויים להיות זעזועים רציניים במועדון.

לאחר שמונה מחזורים עירוני טבריה מדורגת במקום ה-8 עם 11 נקודות, 7 פחות מעירוני נשר שבפסגה. בטבריה יודעים היטב כי הפסד או תיקו עלולים להגדיל את הפער בצורה משמעותית, עד כדי כך שהקבוצה תאבד קשר עין עם הצמרת.

על הנייר עירוני טבריה עדיפה בהרבה מבאקה אל גרבייה שבמקום ה-14, אבל אחרי ההפסד בשבוע שעברה לקרית אתא, נראה כי שום דבר לא בטוח בטבריה, שלמרות הסגל הנוצץ הקבוצה לא מצליחה להתרומם.

• "יש פה שחקנים שמקבלים הרבה כסף ולא מספקים את הסחורה"

לקראת המשחק הביתי מורגשת דריכות רבה הן בקרב אנשי המועדון והן בקרב האוהדים שמתחילים לאבד את הסבלנות נוכח היכולת המאכזבת. "אנחנו עם הגב לקיר", אומר גורם במועדון, "הפסד או תיקו יובילו לזעזועים רציניים. יש פה שחקנים בכירים שמקבלים הרבה כסף ובינתיים לא מספקים את הסחורה". שחקן בקבוצה הוסיף ואמר: "עד עכשיו אכזבנו מספיק ואין יותר מדי מקום לטעויות. זה משחק שהוא 'מאסט' מבחינתנו. לא משנה איך ובאיזו צורה אנחנו חייבים 3 נקודות".

הקשר שלום עקיבא, שבמשחק הקודם הורד לספסל, צפוי לפתוח בהרכב. הקשר שלומי מראד, שנפגע במשחק הקודם בהתנגשות ראשים עם בלם קרית אתא שחף הלמן, סובל משני שברים בארובת העין וצפוי להיעדר לפחות שבועיים. וזאת במידה והוא יצליח לאתר מסכת מגן מיוחדת לפנים שתתאים למידות שלו, אחרת הוא צפוי להיעדר תקופה יותר ארוכה.