טבריה התפוצצה מול חדרה: "הנוכחות של ראש העיר השפיעה"

הדיבורים על עזיבתו האפשרית של היו"ר זוהר יצחק לא הפריעו לשחקני טבריה שלראשונה העונה סיפקו תצוגת כדורגל משכנעת שהסתיימה בניצחון 3:1 על חדרה. ראש העיר יוסי בן דוד הגיע למגרש בכדי לתמוך במאמן ובשחקנים. השחקנים חגגו בסיום: "סוף-סוף השתחררנו וגרמנו לקהל ליהנות. נתנו את הלב בשביל המאמן" 

רוחות של שינוי בעיר הכנרת? הדיבורים סביב עזיבתו האפשרית של היו"ר זוהר יצחק, כך עושה רושם, לא הפריעו במאומה לשחקנים טבריה שאתמול סיפקו, לראשונה העונה יש להדגיש, תצוגת כדורגל משכנעת שהסתיימה בניצחון ביתי 3:1 על חדרה.

עד כה המשחקים של טבריה העונה היו צמודים מאוד, כשלרוב הסתיימו בתיקו או שנגמרו בניצחון או הפסד דחוק. אלא שהפעם נראה היה שמשהו השתחרר בקבוצה של מוריס אוזן, שלראשונה העונה סיפקה כדורגל תכליתי יותר, שוטף יותר ומהנה יותר.
כפי שהקהל הטברייני מצפה לראות. היה זה הניצחון הרביעי של טבריה העונה, שעזר לה לטפס למקום השלישי בטבלה (9 נקודות פחות מעירוני נשר שבפסגה).


מי שגנב את ההצגה אתמול היה ראש העיר יוסי בן דוד, שכמו מנהיג אמיתי בשעת צרה הגיע למגרש שעה לפני השריקה. הוא עבר בין שחקן לשחקן ובהמשך הגיע גם למאמן מוריס אוזן, והעניק לכל אחד ואחד  מילות עידוד וטפיחה על השכם. עם קשר או בלי קשר לתמיכה של הראיס, הקבוצה של מוריס אוזן התפוצצה על המגרש וסיפקה תצוגת כדורגל משכנעת שהסבה סוף-סוף הנאה ל-500 האוהדים הטבריינים שגדשו את היציעים.  


 

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כבר בדקה ה-9 דאג אלמוג אוחיון המוכשר שהגיע לאחרונה מנשר לעלות את הטבריינים ליתרון מוקדם, ובכך שיחרר לחץ עצום מסביב. במחצית השנייה טבריה המשיכה לשטוף את המגרש, אך עם זאת החשש הגדול מספיגת שער בדקות האחרונות, כפי שקרה במשחקים אחרים העונה, ריחף באוויר וגרם למתח גדול. אלא שהפעם, כאמור, טבריה נראתה הרבה יותר תכליתית. עידן שפשה (72) וכפיר בן דוד (79), אחיינו של ראש העיר, דאגו לסגור את הסיפור כמו שצריך, ולחלוץ חדרה מאור ג'נח נותר רק לצמק בדקה ה-81.

"זה המשחק הכי טוב שלנו העונה. סוף-סוף השתחררנו והצגנו את היכולת האמתית שלנו. יכול להיות שהנוכחות של ראש העיר עשתה את שלה", אמרו שחקנים בטבריה לאחר המשחק, "סוף-סוף גרמנו לקהל ליהנות. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו מקווים שהניצחון הזה יחזיר את הביטחון לשחקנים. הגענו מוכנים למשחק והשחקנים נתנו את הלב על המגרש בשביל המאמן מוריס אוזן".