טבריה בגמר הפלייאף של ליגה א' צפון: "הכל אפשרי"

אחרי הניצחון 2:0 על הרצליה, שסידר לטבריה מפגש מול חדרה בגמר הפלייאוף של ליגה א' צפון, בעיר הכנרת מתחילים לשחזר בראש ההעפלה ההיסטורית מלפני שנתיים: "חדרה? במומנטום מטורף. עברנו בינתיים גמר אחד, וכעת יש לפנינו עוד 4 גמרים נוספים" 

 

 

 

אחרי הניצחון הביתי 2:0 בחצי גמר הפלייאוף של ליגה א' צפון מול הפועל הרצליה, בקבוצה מעיר הכנרת מתחילים לפנטז על העפלה אפשרית לליגה הלאומית דרך הפלייאוף, כפי שעשו לפני שנתיים.

עירוני טבריה, שסיימה את העונה הנוכחית במקום השלישי, חוותה עונה לא פשוטה בלשון המעטה, עונה שכללה חילופי מאמנים ועוד שלל בעיות שאינן קשורות לכדורגל. ובכל זאת, קבוצה שרק לפני שנתיים עשתה היסטוריה מרגשת, כשהעפילה ללאומית דרך משחקי הפלייאוף, ועוד בעונה שאף אחד לא ציפה ממנה וגם נפתחה אז בצורה מזעזעת, קשה לזלזל בה. בפלייאוף, על כך יסכימו רוב אנשי הכדורגל ובמיוחד אלה הטבריינים, צריך להגיע מלוכדים ובמומנטום חיובי ולא פחות חשוב מכך ליהנות ממזל, מצרך חשוב כשלעצמו, ואז בעצם הכל אפשרי.

במשחק ביום שישי דווקא האורחים מהרצליה, שסיימו את העונה  הסדירה במקום הרביעי, שלטו במרכז השדה והחזיקו יותר בכדור. אלא שבפועל הטבריינים הם אלה שידעו להגיע להזדמנויות ממשיות ולנצל אותן. כבר בדקה ה-10 הקבוצה של גל שלמה עלתה ליתרון, כשכדור קרן של שלום עקיבא מצא את ראשו של הבלם אור אלקבץ בדרך ל-1:0. בדקה ה-53 שלומי ברז'יק המקומי הכפיל את היתרון אחרי טעות קשה בהגנת הרצליה. דקות ספורות לאחר מכן הרצליה נותרה ב-10 שחקנים לאחר שמיכאל קורטבה פגע ללא כדור בבר איבגי וראה את הכרטיס האדום, מהלך שלמעשה סיים את סיפור המשחק.

בגמר הפלייאף של ליגה א' צפון יפגשו הטבריינים משוכה רצינית במיוחד בדמות הקבוצה הלוהטת מחדרה, שרשמה 10 ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים שלה.

"חדרה נמצאת במומנטום מטורף", אמרו בטבריה אחרי הניצחון על הרצליה, "יהיה קשה מאוד לשחק שם. אם המגרש בטבריה נחשב אולי למגרש הכי ביתי בליגה א' צפון אז המגרש בחדרה הוא לא פחות. יחד עם זאת, גם אנחנו מגיעים במומנטום חיובי ורוצים לשחזר את ההישג מלפני שנתיים כשעלינו ללאומית דרך הפלייאוף".

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|