טבריה: אלמוג אוחיון סיכם, גדי מלסה ירד מהפרק

הקשר המוכשר שלא קיבל מספיק קרדיט בעירוני נשר, סיכם את תנאיו בקבוצה מעיר הכנרת. "מדובר בתוספת כוח משמעותית עבורנו. אבל אנחנו צריכים עוד חלוץ", אמרו בטבריה. צירופו של גדי מלסה ירד מהפרק לאחר שמכבי דליה הטילה וטו על המעבר

מזה תקופה ארוכה מנסים בעירוני טבריה למצוא פתרונות להתקפה החורקת, ונראה שהם בדרך הנכונה לעשות זאת. הקשר המוכשר של עירוני נשר, אלמוג אוחיון, סיכם היום (ג') עקרונית בקבוצה של מוריס אוזן באמצעות סוכנו עידו קרן.

הכישרון מקרית אתא, שהגיע בקיץ לעירוני נשר לאחר ששיחק אשתקד במדי הפועל חיפה ומכבי פ"ת מליגת העל, ביקש השבוע להשתחרר מהקבוצה של אלדד שביט, וזאת בגלל שהוא לא קיבל מספיק קרדיט לטענתו.
בקבוצה מעיר הכנרת, שעד לא מצליחים לעמוד ברף הציפיות הגבוה (מקום חמישי בטבלה), נשמעו שבעי רצון לאור צירופו של אוחיון.  "מדובר בשחקן מוכשר מאוד. הוא ייתן לנו תוספת כוח משמעותית במשחק האגפים. אבל עדיין אנחנו צריכים עוד חלוץ בכדי לאזן את הקבוצה", אמרו בטבריה.


מי שבינתיים מחזיקים את ההתקפה של טבריה הם בעיקר עידן שפשה (כבש 4 שערים), וכמובן שלום עקיבא, הקשר הדומיננטי שהכל עובר דרכו. ולכן, במקביל לצירופו של אוחיון, בטבריה עושים מאמצים כבירים גם להנחית חלוץ בכיר, אלא שבינתיים הם לא ממש מצליחים לאתר את מבוקשם.


 

בתוך כך, צירופו של הקשר הצעיר גדי מלסה ירד מהפרק לאחר שבהנהלת קבוצתו מכבי דליה הטילו וטו וטענו שבעירוני בטבריה, לכאורה, ניהלו מו"מ מול השחקן מאחורי גבם. וזאת, חשוב להדגיש, על אף שבטבריה עדכנו מראש את המנהל המקצועי של מכבי דליה אלי מזרחי בעניין.
"אנחנו לא מבינים על מה הם כועסים. שישאלו את המנהל המקצועי שלהם, הרי קיבלנו ממנו אור ירוק למהלך", אמרו בטבריה.