חשש כבד: 3 צעירים נעדרים בכנרת

הרוחות העזות הובילו היום לחילוץ עשרות נופשים באגם הכנרת. סריקות נרחבות מבוצעות אחר שלושה צעירים נעדרים. לחוף לבנון הוזנקה יחידת צוללנים ומסוק משטרתי. צילום דוברות משטרה

שוטרי השיטור הימי בכנרת עסוקים החל משעות הצהריים באיתור לא פחות משלושה נעדרים שנפשו בחוף לבנון באגם הלאומי. כפי שדווח בעמקניוז בסמוך לשעה 11:00 נכנסו מספר נופשים בחוף למימי הכנרת על גבי מזרני ים ונסחפו עקב רוחות חזקות.
בארוע הראשון בני זוג נסחפו עם מזרן ים והתהפכו. הבחורה חולצה על ידי אזרחים עם אופנוע אל הגבר שהיה עמה, צעיר בן 21 מרכז הארץ נעדר נכון לשעות אלה.
בארוע שני, שני נערים נכנסו אף הם למים על גבי מזרן ים. השניים נסחפו ובהמשך ככל הנראה המזרן עליו הם היו מצויים התפוצץ. מדוברות המשטרה נמסר כי צעיר בן 17 ממרכז הארץ חולץ על ידי אותו אופנוע ים שחילץ קודם לכן את הצעירה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


נער נוסף בן 17, תושב מרכז הארץ, נעדר. באירוע נוסף מספר נערים שנכנסו עם מזרן ים נסחפו לעומק האגם. שני צעירים חילצו את עצמם וצעיר נוסף בן 19 נעדר. עד כה נערכים סריקות לאיתור 3 נעדרים.
מדוברות המשטרה נמסר: ״משעות הבוקר שוטרי שיטור ימי חילצו מהמים למעלה מ-80 בני אדם אשר נכנסו בשעות הבוקר למימי הכנרת על גבי מזרני ים או אבובים ונסחפו או התהפכו עקב רוחות מזרחיות עזות. בשלב זה שוטרי שיטור ימי בשיתוף פרשים ושוטרים עורכים סריקות לאיתור הנעדרים בים וברצועת החוף. בנוסף יחידת צוללנים מתנדבי משטרת ישראל הוזנקו למקום ומסוק משטרתי".