חשש בגלבוע מאפשרות שזייד יעבור להפועל פ"ת  

הבלם המצטיין מבוקש בקבוצה מהלאומית. בגלבוע גם חוששים מאפשרות שלא יצליחו להיפטר מעידן דוד שלא נמצא בתוכניות המקצועיות. אדיר דנין מתנדנד. עידן בראון התפטר מאימון נצרת עלית

דווקא לאחר שהצליחו סוף-סוף לייצב את ההגנה ולרשום שלושה משחקים רצופים ללא הפסד, כעת באסי גלבוע מביעים חשש גדול מאפשרות שהבלם אימרי זייד-שהגיע לאחרונה מבית שאן והפך לגורם משמעותי ההגנה-יעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות. כאשר מי שמגלה בו עניין רב היא הפועל פ"ת מהליגה הלאומית. "זייד הוא שחקן משמעותי מאוד עבורנו ומקווים שהוא יישאר איתנו", אמרו במועדון.
נכון למועד סגירת הגיליון הקשר עידן דוד עדיין לא עזב את הקבוצה. וזאת למרות שכל הסימנים מראים שהוא יעזוב וגם למרות העובדה שהובהרו לו שהוא לא בתכניות המקצועיות. שחקן נוסף שמתנדנד הוא המגן קשר אדיר דנין שמגיע באותו רכב עם עידן דוד מכיוון חדרה. במידה ודנין יעזוב, בגלבוע עשויים להחתים את נועם קלמנוביץ'.

• נצרת עילית: עידן בראון התפטר, מאוולי על הכוונת

עוד זעזוע בעמדת המאמן של הפועל נצרת עילית. המאמן עידן בראון החליט לעזוב את הקבוצה, שמדורגת במקום ה-13 בליגה הלאומית.
עזיבתו של עידן בראון, שאימן בעונה שעברה במכבי שעריים מליגה א' דרום ולפניכן בהפועל פ"ת מליגת העל, הייתה די מפתיעה משום שרק לפני כשלושה חודשים הוא הצטרף להפועל נצרת עילית במקומו של רפי בוסקילה. מאז הגעתו של בראון נצרת עילית הצליחה להתייצב וגם צברה לא מעט נקודות שעזרו לה לעלות מעל הקו האדום. אבל על פי גורמים בקבוצה המאמן בראון הבין שכנראה הוא לא יקבל חיזוק בחלון ההעברות ולכן החליט להתפטר.
עד כמה שזה יישמע מפתיע, אבל דווקא לאחר עזיבתו של עידן בראון בהפועל נצרת עילית החלו לנהל מגעים מול החלוץ הגנאי אוסיי מאוולי ששיחק בעונה שעברה בקבוצה.