חשיפה: קוז'ק, כחלון ומסיקה בדרך החוצה מבית שאן

מסתמן: אחרי התבוסה המשפילה מול האחרונה בטבלה (0:3 מול מעלות), גורמים בהנהלת בית שאן קיבלו החלטה לחתוך שלושה שחקנים נוספים מהסגל. אמיר אלעלי שוחרר לבקשתו. במקביל, קשר עירוני טבריה עשוי להצטרף. האוהדים: "ספגנו השפלה. לא נעבור על כך בשתיקה"

הפועל בית שאן כמרקחה:  אחרי התבוסה המשפילה בבית 0:3 מול האחרונה בטבלה מכבי מעלות, שגרמה לכאוס רציני במועדון, נראה כי בהפועל בית שאן הולכים לבצע זעזוע רציני בסגל. על פי גורמים במועדון לא מעט שחקנים צפויים להיחתך מהסגל כבר בימים הקרובים.
הראשון שצפוי לעזוב הוא הקשר רן קוז'ק, שבתום ההפסד הביתי מול מעלות נגרר אחרי העצבים של הקהל ועשה תנועה לא אחראית כשהשתיק את הקהל, ואלה מצידם הטילו עליו מטר של קללות ויריקות. גורמים בקבוצה אמרו: "האוהדים סימנו אותו ולא יסלחו לו. האוהדים מתכוונים להפגין נגדו בכל הזדמנות אפשרי".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

שני שחקנים נוספים שעשויים להיחתך מהסגל הם המגן ברק מסיקה והבלם משה כחלון, וזאת בשל הבעיות הפיננסיות שמאיימות לפגוע בניהול השוטף של המועדון. עוד שחקן שמתנדנד כרגע הוא הק  איתי מנצור. החלטה סופית לגביהם תתקבל ביום ראשון, ומעניין לראות כיצד המאמן חיים לוי יתמודד עם הסגל הדליל.

כמו כן, החלוץ אמיר אלעלי שהצטרף לאחרונה לקבוצה ביקש להשתחרר ובמועדון לא עמדו בדרכו. מנגד, מי שעשוי להצטרף הוא קשר עירוני טבריה שלומי מראד, שבעונה שעברה שיחק בבית שאן. במועדון ממתינים לשחרורו מטבריה, ובמידה וזה יקרה אז הוא כנראה יצטרף לבית שאן. בתוך כך, אוהדי בית שאן זעמו אחרי ההפסד המביך מול האחרונה בטבלה ואמרו: "זו אחת ההשפלות הכי גדולות שספגנו בשנים האחרונות. אנחנו לא נעבור על כך בשתיקה".