חם אש: שריפות בכפר נין וביער בית קשת

עשרות צוותים של לוחמי אש פעלו ועדיין פועלים בשטח, בסיוע של מטוסי כיבוי וכוחות משטרה ומג"ב, אין נפגעים באירועים. צילום: דוברות כב"ה

מזג האוויר הקיצוני ששורר היום בכל רחבי המדינה נותן את אותותיו. לפני שעתיים התקבלה הודעה על שריפת יער בכפר נין הסמוך לעפולה. ארבעה צוותים של לוחמי אש מתחנת מרחבית עפולה הוזנקו למקום ועם הגעתם לשטח תוגברו בצוותים נוספים. מדוברות הכיבוי נמסר כי מדובר בשריפה על שטח גדול ושכרגע פועלים בשטח מעל 17 צוותים של לוחמי האש מכל המחוז בסיוע שישה מטוסי כיבוי.

נכון לשעות אלה כוחות הכיבוי ממשיכים בפעולות כיבוי ומניעת התפשטות. לוחמי האש עצרו את ההתפשטות לכיוון הבתים בכפר נין וכרגע כל המאמץ מכוון למנוע התפשטות. לא דווח על נפגעים באירוע.

כוחות כיבוי והצלה מנסים במאמצי ההשתלטות על האש. צילום: דוברות כב"ה
כוחות כיבוי והצלה מנסים במאמצי ההשתלטות על האש. צילום: דוברות כב"ה

 [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• השריפה כילתה עד כה למעלה מ-1000 דונם

לצד השריפה בנין, החל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הצהריים המאוחרות נלחמים לוחמי אש בשריפה שפרצה ביער בית קשת שבגליל התחתון. מעל לעשרה צוותי כיבוי בפיקודו של להב שי חליוה אשר מתחלפים במהלך היום יחד עם יחידת מתנדבים של גליל תחתון וכוחות מגב ומשטרה מנסים להשיג שליטה ביער. ללוחמי האש מסייעים מטוסי כיבוי אשר בבטנם חומר מעכב בעירה. השריפה כילתה עד כה למעלה מ-1000 דונם. גם באירוע זה לא דווח על נפגעים.

האש משתוללת בסמוך למפעלים. צילום: דוברות כב"ה
האש משתוללת בסמוך למפעלים. צילום: דוברות כב"ה