חלוקה צודקת

המפגש המסקרן בין אסי גלבוע לעירוני טבריה הסתיים בחלוקת נקודות צודקת (1:1). אבי מלכה (שערו ה-5) העלה את גלבוע ליתרון (פנדל, 43'), עידן שפשה איזן בדקה ה-60. 500 אוהדים הגיעו למגרש בתעכנים

 

המפגש המסקרן בין אסי גלבוע לעירוני טבריה הסתיים בחלוקת נקודות צודקת, לאחר שנפרדו בתיקו (1:1).

לפני כחודש הקבוצות נפגשו במסגרת הגביע, אז אסי גלבוע לא נראתה הכי מוכנה לליגה א' והמשחק הסתיים בניצחון של עירוני טבריה 0:2. הפעם הסיפור היה שונה לחלוטין. הקבוצה של אבי דנן, שהתחזקה עם מספר שחקנים מאז, נראתה היום הרבה יותר מחויבת ובדקות רבות גם הייתה עדיפה מול הטבריינים.

במוקד המשחק עמד, איך לא, המפגש המסקרן בין המאמנים אבי דנן ומוריס אוזן שבעונה שעברה שיתפו פעולה יחד בהפועל בית שאן, ונחשבים לחברים טובים ("כמו אחים", הם מדגישים).

ביציעים האווירה הייתה ססגונית ורועשת. כ-450 אוהדים גדשו את היציעים במגרש בתענכים, מתוכם כ-250 אוהדים שהגיעו מטבריה ועוד כ-100 אוהדים בית-שאנים שבאו לתמוך באסי גלבוע. מדוע באסי גלבוע דווקא? הנה לכם הסיבה: באסי גלבוע משחקים לא מעט שחקנים בית-שאנים; אדיר דיין, יניב דרעי, אליאור אוחיון וכמובן המאמן אבי דנן.

המשחק נפתח בהילוך גבוה, וכבר בדקה ה-3 אסי גלבוע הייתה קרובה לעלות ליתרון. אליאור אוחיון ניצל ערבוביה ברחבה ובעט חזק לשער, אבל חיים זיסקינד הציל ממצב קורץ.
בהמשך שתי הקבוצות הורידו רגל מהדוושה והתקשו לייצר מצבים, רגע לפני הירידה להפסקה אסי השיגה שער יתרון. אליאור אוחיון הגביה כדור ארוך לכיוון הרחבה ואבי מלכה, שניסה להשתלט על הכדור, הוכשל ברחבה ע"י אור אלקבץ.
השופט סהר ארבלי שרק לפנדל (שיפוט טוב), אותו ניצל אבי מלכה בלי בעיות (שערו החמישי העונה). עם הירידה להפסקה קומץ אוהדי טבריה, שנראה מאוכזב מהיכולת ומהתוצאה, איבד את הסבלנות וצעק לעברו של המאמן מוריס אוזן: "בושה, אנחנו נראים גרוע. ככה אי אפשר לעלות ליגה").

גם הטבריינים חגגו לאחר שער השיוויון
גם הטבריינים חגגו לאחר שער השיוויון

בחזרה לכדורגל. המחצית השנייה הייתה הרבה יותר קצבית וגם רוויה במצבים. בדקה ה-57 אליאור אוחיון מצא את עצמו חופשי על סף הרחבה ובעט כדור ששרק ליד הקורה. שלוש דקות מאוחר יותר טבריה שלחה כדור חד לרחבה ואבי עמוס הדף לא טוב. עידן שפשה ניצל את הריבאונד אמר תודה וכבש את השוויון 1:1.
לקראת הסיום שני המאמנים עשו שינויים בהתקפה במטרה להכריע, מה שיצר משחק פתוח לחלוטין שבו התקפה רודפת התקפה. בדקה ה-80 אסי גלבוע יצאה להתקפה נהדרת כשאבי מלכה ויניב דרעי מחליפים ביניהם מסירות יפות ובסיום המהלך דרעי בעט כדור שטוח ומדויק לפינה, אבל חיים זיסקינד (שוער מעולה) הדף עם קצות האצבעות לקרן.
מהצד השני, טבריה יצאה להתקפה טובה, שבסיומה שלומי מראד נגח חזק לפינה אבל אבי עמוס עם אינסטינקט חתולי הציל גול בטוח.