חכמים בלילה: בעפולה רצים למרחקים ארוכים

500 רצים השתתפו בריצה לאור הירח שנערכה לראשונה בעפולה. עודד פרל: "אין לי ספק שריצת ליל הירח הזו היא יריית הפתיחה של מסורת של אירועים מהסוג הזה בעיר עפולה"

 

 

השבוע נערכה בפעם הראשונה בעפולה ריצת לילה לאור הירח. ההיענות למירוץ הפתיעה רבים. שעות ספורות לאחר פרסום דבר המירוץ, נרשמו כבר מאות מקרב תושבי העיר. כבר בשעה שמונה בערב, החלו להתגודד מאות רצים והולכים תושבי העיר עפולה, אבל לא רק. בין הרצים נצפו גם עשרות רצים מכל העמק שביקשו לקחת חלק באירוע הספורט העממי – האתגרי הראשון בעיר.


במסגרת ההכנות לאירוע הכשירה העירייה שלושה מסלולים לבחירה: מסלול ריצה בין 10 ק"מ, מסלול ריצה 5 ק"מ ומסלול הליכה באורך 3 ק"מ.
מי שחצה ראשון את קו הסיום למקצה המאתגר של העשרה קילומטרים, הוא תושב העיר חן כץ, שצלח את המסלול בזמן מרשים של 36:50 דקות.


 

מנהל מחלקת הספורט בעיריית עפולה, עודד פרל, אמר בסיום האירוע: "עיריית עפולה גאה ליזום ולהרים אירוע ראשון מוצלח מהסוג הזה, כייף לשמוע את הפרגון והתגובות החיוביות של המשתתפים באירוע ואין לי ספק שריצת ליל הירח הזו היא יריית הפתיחה של מסורת של אירועים מהסוג הזה בעיר עפולה, תודה וכל הכבוד למשתתפים הרבים".