חישוב מסלול מחדש: הקייטנות בעפולה ייערכו בגנים

בשבועות האחרונים הקימו הורים רבים קול צעקה רמה בשל כוונת עיריית עפולה להעביר את פעילות הקייטנות, בשבועיים האחרונים שלהן, למתנ״ס. היום החליטו בעירייה לשנות את המתכונת המתוכננת ולקיים את הקייטנות כפי שהיה בחופש הגדול בשנה אשתקד. ״החלטה זו נובעת, מרגישות מינהל החינוך״, אומרים בעירייה

לפני מספר שבועות פרסמה עיריית עפולה את מתכונת הקייטנות לחופשה הקיץ הקרובה. המתכונת החדשה כללה שינוי ובמסגרתה התלמידים היו אמורים לבלות שבועיים מהקייטנה במתנ״ס. השינוי הוביל לזעם רב בקרב ההורים. כחלק מהמאבק פתחו ההורים קבוצת פייסבוק ובה הביעו את מחאתם, ובמקביל תכננו לקיים ביום שני הקרוב הפגנה מול משרדי מנהל החינוך בעיר.
אולם היום נרשמה תפנית בעלילה לאחר שבעירייה החליטו לקיים את הקייטנות במתכונת של השנה אשתקד.

• משך הקייטנות שישה שבועות

מעיריית עפולה המסר בתגובה: ״מינהל החינוך קיבל פניות רבות, לקיים קייטנות בגני הילדים גם במהלך מחצית חודש אוגוסט. מינהל החינוך רואה בפניות אלו, מחמאה גדולה וביטוי להערכה מקצועית, מצד ההורים למערכת. לאור הבקשות, הוחלט שקייטנות הגנים, תפעלנה בדומה לשנה שעברה.

סמדר פנחס ובנה שישתתף בקייטנת העירייה. צילום: אלבום פרטי
סמדר פנחס ובנה שישתתף בקייטנת העירייה. צילום: אלבום פרטי

דהיינו, הקייטנות תתקיימנה בגני הילדים. משך הקייטנות שישה שבועות, החל מ 3/7/2016 ועד 11/8/2016 ובמחיר זהה. החלטה זו נובעת, מרגישות מינהל החינוך, לבקשות ההורים והדאגה לרווחת ילדינו. בכך נאפשר להורים להתפנות לשגרת החיים. ראוי לציין, שההיענות לבקשה זו, תמנע מאתנו להעמיד לילדים סביבות למידה טובות יותר. זאת, מאחר והיה בדעתנו, לשפץ גנים רבים בהיקף של 3,500,000 מיליון שקלים, במהלך חודש אוגוסט. יחד עם זאת, נפעל כמיטב יכולתנו לטפל בגנים במסגרת הזמן שיעמוד לרשותנו בצורה מיטבית״, תגובת העירייה.

• "אני שמחה שהקייטנות ישובו לגנים"

סמדר פנחס אם לילד בגן תדהר א׳: ״אני שמחה על ההישג האדיר של ההורים. אנו ראינו מול עיננו את טובת הילדים היקרים לנו. נאבקו בשבילם ולמענם. אני שמחה שהקייטנות ישובו לגנים. מה שנותר לנו כעת זה להוזיל את מחיר הקייטנות. לנו ההורים יש את הכוח לעשות את השינוי למען ילדינו היקרים״, סיכמה פנחס.