חיסרון ביתיות: גלבוע/גליל שוב הפסידה לקרית אתא בגן נר

סדרת גמר הפלייאוף: גלבוע/גליל הפגינה יכולה רעה (26 איבודי כדור) ובפעם השנייה תוך שבוע היא הפסידה בגן נר לקרית אתא, שעלתה ליתרון 2:1 בסדרה. אריאל בית הלחמי: "העובדות מעידות על כך שלא שיחקנו טוב. מאכזב, אבל יש משחק רביעי"

לאורך כל העונה דיברו בגלבוע/גליל, כמו ביתר הקבוצות בצמרת, על החשיבות הגדולה שיש ליתרון ביתיות במאבקי הפלייאוף. אלא שפועל סדרת הגמר המותחת בין גלבוע/גליל לקרית אתא מוכיחה אחרת לחלוטין. הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, הפסידה (ו') בפעם השנייה תוך שבוע ימים לקרית אתא בגן נר (הפעם 60:64).
גלבוע/גליל, שקיבלה הזדמנות שנייה לעלות ליתרון בסדרה, הפגינה יכולת חלשה. הקבוצה של בית הלחמי סיימה את המשחק עם 26 איבודי כדור, נתון מדאיג שקשה להתעלם ממנו. וכעת גלבוע/גליל מוצאת את עצמה בנקודה בעייתית מאוד לקראת המשחק הרביעי שייערך בקרית אתא, כשהפסד נוסף יגנוז ממנה את חלום העלייה לליגת העל.

פיטשון מנסה למנוע קבלת כדור מדאליס ג'וינר הסנטר של קרית אתא
פיטשון מנסה למנוע קבלת כדור מדאליס ג'וינר הסנטר של קרית אתא

בחצי הראשון גלבוע/גליל נקלעה ליכולת התקפית רעה מאוד, שבו היא קלעה 26 נקודות בלבד וירדה למחצית בפיגור 9. ברבע השלישי החניכים של יוסי בונן שלטו בקצב המשחק והגיעו ליתרון שיא של 13 נקודות.
שלוש דקות לסיום האורחים מקרית אתא הובילו ב-10 הפרש, אבל אז גלבוע/גליל לחצה על כל המגרש והצליחה לנגוס בהפרש עד כדי 2 נקודות בלבד, שבסופו של דבר לא הספיק מול הנחישות של שחקני קרית אתא שיררדו מהפרקט עם ניצחון קריטי 60:64.
המאמן אריאל בית הלחמי אמר לאחר המשחק: "העובדות הן שלא שיחקנו טוב, בטח לא במשחק ביתי ובטח לא בכמות הבלתי סבירה של איבודי הכדור. מאכזב מאוד, אבל יש משחק רביעי. שיחקנו לא טוב וצריך לבוא אחרת למשחק הבא".