חיזוק ללפיד: יורם קרין הצטרף ל"יש עתיד"

קרין, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות היה מזוהה עם מפלגת העבודה. " הגעתי להחלטה שאין לנו ברירה אלא לקום ולעשות מעשה, להצטרף לכוח שיוביל את המהפך"

יורם קרין – ראש מועצה אזורית עמק המעיינות יחד עם שישה ראשי מועצות נוספים הודיעו ביום רביעי על הצטרפותם ל'יש עתיד'.
ראשי המועצות החליטו להצטרף ל'יש עתיד' לדבריהם מתוך הדאגה והאהבה הגדולה שלהם למדינת ישראל.
קרין: "בחרתי להצטרף ביחד עם קבוצה של ראשי מועצות ליש עתיד בראשות יאיר לפיד, כדי להוביל שינוי בישראל. יחד עם חברי ראשי הרשויות אנו פועלים, כל אחד בתחומו, לפיתוח וחיזוק מדינת ישראל על בסיס ערכי הציונות, אהבת האדם, שוויון הזדמנויות, סובלנות, וערבות הדדית. אנו מוצאים את עצמנו חרדים ומודאגים לעתידה וקיומה של החברה בישראל בכלל ולהתיישבות והפריפריה בפרט. הגענו להחלטה שאין לנו ברירה אלא לקום ולעשות מעשה, להצטרף לכוח שיוביל את המהפך".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד: "זה יום שמח ליש עתיד. ראשי המועצות באים אלינו מהליכוד, מהעבודה, מרשימות עצמאיות, מהדרום העמוק ומהצפון הרחוק. ראוי לציין שיש ביניהם גם את שתי הנשים היחידות בישראל העומדות בראש מועצה אזורית. הם אנשים שבאו לעבוד. אף אחד מהם לא ביקש שום דבר בתמורה להצטרפות שלהם ליש עתיד.
הם באים אלינו מפני שהם לא מוכנים עוד להגדיר את עצמם לפי מה ששונה ומפריד, מפצל ומשסע, אלא רוצים לאחד ולחבר. כולנו מאמינים בכך שאנחנו מוכרחים – מוכרחים! – להחזיר את הממלכתיות לחברה הישראלית. לייצר שיח מכבד, להקשיב לא רק לצעוק, להגדיר מטרות משותפות ואז ללכת ולגרום להן לקרות. ראשי המועצות האלה מייצגים את השילוב הנכון בין העבר לעתיד.
בין הציונות של בן גוריון ובגין, לצעירים בשנת שירות ששואלים את עצמם איך לתת יותר, לא איך לקחת. החיבור הזה, האנשים האלה, הם משהו חדש, כמו פעם. אני מודה להם על האמון שהם נותנים ביש עתיד. על העובדה שהם שמים את הערכים לפני הפוליטיקה".