חזרו מהקבר: קאמבק אדיר להפועל עפולה

הקבוצה של ניסן יחזקאל שוב הפגינה יכולת חלשה, וכבר פיגרה 0:2 מול אחי נצרת בדרך להפסד בטוח. אבל דווקא עם 10 שחקנים העפולאים הצליחו להדהים את כולם, כשיובל שאוט (צמד) ומתיאס מרטין (פנדל) סידרו מהפך מהסרטים בדרך לניצחון סופר דרמטי 3:2, שהעלה את עפולה לשלב הבא בגביע הטוטו. צילום: אתר "בסט בול"


הקבוצה של ניסן יחזקאל שוב הפגינה יכולת חלשה, ובמחצית השנייה נותרה בעשרה שחקנים וגם נקלעה לפיגור 0:2 מול אחי נצרת המפתיעה, כשהאוהדים מסביב כבר משלימים עם הפסד הבכורה של קבוצתם. אבל אז הגיע קאמבק אדיר של עפולה שבעשר הדקות האחרונות כבשה שלוש פעמים וחגגה ניצחון מדהים ומהפך מהסרטים.
מאמן עפולה ביצע מספר שינויים בהרכב: דויד גומז ודויד סולארי הפצועים ויובל שאוט שהתחתן באמצע השבוע נותרו בחוץ. עמית מזרחי, איתי אלקסלסי ואופק מלול (הופעת בכורה בהרכב) קיבלו את הקרדיט ב-11 הפותחים.
ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת לעפולאים. דקה 20: אופק מלול הוציא כדור רוחב נהדר, אבל עמית מזרחי החמיץ מקרוב. 10 דקות מאוחר יותר השניים החליפו תפקידים והפעם מזרחי הגביה כדור לרחבה ואופק מלול בעט חזק ברחבה אבל הכדור שלו נבלם ע"י שחקן הגנה.

קיבל מתנת חתונה מאוחרת. יובל שאוט
קיבל מתנת חתונה מאוחרת. יובל שאוט

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

• מחצית שנייה: מהפך מהסרטים

דקה 47: מפתיחת המחצית השנייה האורחים מנצרת עלו ליתרון. עומרי רון הגביה כדור ודניאל כהן כבש שער עצמי. ואם זה לא מספיק אז בדקה ה-64 עפולה נותרה ב-10 שחקנים אחרי שאיברהים סייד ספג צהוב שני והורחק באדום. בדקה ה-79 אחי נצרת הכפילה את היתרון אחרי שעוביידה אבו רביע כבש מהנקודה הלבנה. בדקה ה-82 עפולה חזרה למשחק אחרי שהחלוץ מתיאס מרטין כבש מפנדל וקבע 1:2. חשבתם שנגמר? ממש לא. אקורד הסיום היה שייך למחליף יובל שאוט שכבש צמד מדהים בתוך תוספת הזמן, שהטריף את האוהדים ביציע וגם הקפיץ את הפועל עפולה לשלב הבא במפעל.