חזרו לפרופורציות: מגדל העמק ספגה הפסד בכורה

ההפסד המפתיע מול כרמיאל צפת (0:1), בו הקבוצה הציגה יכולת חלשה להחריד, החזיר את מגדל העמק ורפי בוסקילה לפרופורציות, לאחר שרשמו הפסד בכורה אחרי 8 מחזורים. שחקן בקבוצה: "ידענו שמתישהו תגיע הנפילה. אין לנו סגל כזה מרשים שמסוגל להיאבק על העלייה"

נעצר הרצף. אחרי פתיחת עונה מפתיעה (5 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו), בהפועל מגדל העמק ידעו שמתישהו גם יגיע הפסד הבכורה בליגה. אבל לא בטוח שהם ציפו שזה יקרה דווקא במשחק מול כרמיאל/צפת הצנועה, משחק שאליו הגיעה מגדל העמק כפייבוריטית ברורה, ובפועל הפסידה בו 0:1.
פתיחת העונה המדהימה שבה הקבוצה נשמה אוויר פסגות ניפחה קצת, אולי אפילו הרבה, מעבר לפרופורציות את רף הציפיות סביב הפועל מגדל העמק. הסגל של מגדל העמק, במיוחד לאחר עזיבתם של אמיר אלעלי ופיליפ ווליקובסקי, לא מיועד וכנראה שגם לא מסוגל להיאבק על אחד מהמקומות הראשונים. ואם זה כן יקרה, הרי שזו הפתעה נעימה.


עם זאת, חשוב להדגיש כי ההפסד האחרון, שהוריד את הקבוצה למקום השלישי בטבלה, לא אמור להפתיע איש במגדל העמק. מדוע? מאחר וגם במשחקים האחרונים שבהם הקבוצה ליקטה נקודות היא לא ממש הרשימה, וזאת בלשון המעטה. מגדל העמק היא אומנם קבוצה מחויבת שיודעת לשחק טקטי, אבל היא רחוקה מלהציג כדורגל אטרקטיבי. השיטה של רפי בוסקילה בנויה קודם כל באיך לא לספוג, ורק לאחר מכן באיך לכבוש. בינתיים זה הביא לו הרבה מאוד נקודות לקופה, אבל השאלה היא מה יקרה בעתיד.


שחקן בקבוצה התייחס להפסד לכרמיאל/צפת ואמר: "האמת, נראינו חושך במשחק, במיוחד במחצית הראשונה. המגרש באולגה היה על הפנים, אבל זה לא יכול להוות תירוץ כי שתי הקבוצות התמודדו עם אותם תנאים. ידענו שמתישהו יגיע ההפסד הראשון בליגה. אני מקווה שנדע להתרומם מכאן בחזרה ולא ניקלע לרצף של תוצאות שליליות. יש לנו קבוצה טובה אבל לא כזו שמסוגלת להיאבק על העלייה, ובטח לא עם הסגל הנוכחי שהוא מאוד דליל".