חולמים לשחק בתאטרון? תאטרון מגדל העמק מחפש אתכם

בשורה משמחת לחובבי התאטרון והמשחק: התאטרון הקהילתי ההיסטורי במגדל העמק הודיע כי הוא פותח את שעריו לתושבי העיר ושחקנים צעירים המבקשים להגשים חלום ישן או סתם לטפח את תחביב המשחק שלהם.
מגדל העמק, כידוע, היא בית חרושת לשחקנים שהוציאה מקרבה שחקני תאטרון, קולנוע ואמנים רבים וביניהם שמות כמו יעקב כהן, משה איבגי, הילה סעדה, רותם זיסמן ורבים אחרים שפרצו לתודעה הארצית והפכו לכוכבים. השחקנים הללו כמו רבים אחרים גדלו והתחנכו כולם בחוגי תאטרון בבתי הספר ובמתנ"ס העירוני במגדל העמק ובתאטרון הקהילתי, שמכירים דבר או שניים על הכישרון החבוי בתושבי העיר, החליטו לקראת עונת הפעילות של 2016-2017 לקלוט משתתפים חדשים וקיימו השבוע מפגש ראשון של שחקנים חובבים עם במאית התאטרון ריקה רם במתנ"ס העירוני במגדל העמק.

סגל השחקנים באחת ההצגות שהוצגו על ידי התיאטרון
סגל השחקנים באחת ההצגות שהוצגו על ידי התיאטרון

התאטרון הקהילתי הוקם לפני למעלה מ-30 שנים ובמהלך השנים הועלו הצגות רבות וביניהן "הקמצן" של מולייר או "הלילה ה-12" של וויליאם שייקספיר לצד הפקות מקוריות על טהרת שחקנים וצוות מקומי. הבמאית והמנהלת האומנותית של התאטרון, ריקה רם, ציינה כי בימים אלה מבקש התאטרון לגייס שחקנים חדשים לקראת הפקה שתעלה בסוף חודש מאי על במת 'בית המוזיקה והמחול' עם המחזה "קרנפים" מאת יוג'ן יונסקו, אותו היא תביים. "אני מזמינה חובבי משחק מנוסים ומתחילים כאחד להצטרף אלינו לתאטרון 'פלייכיף'".

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|