חולון זכתה באליפות הגלבוע הפתוחה בכדורשת

כ-200 שחקניות מכל הארץ השתתפו באירוע שקיימה המועצה האזורית הגלבוע. את הגביע קטפה העיר חולון. גלבוע סיימה במקום הרביעי. ראש המועצה, עובד נור, חילק את הגביעים, ואמר: "הייתה רמת משחק גבוהה וראויה להערכה"

מועצה אזורית הגלבוע קיימה ביום שישי האחרון (19.2) את אליפות הגלבוע הפתוחה בכדורשת באולמות עין חרוד וניר דוד, בהשתתפות 20 קבוצות מרחבי הארץ, מהליגות הלאומית והארצית, מתוכן 6 קבוצות ייצגו את הגלבוע.

הנבחרות חולקו לבתים בהגרלה שנערכה והראשונה מכל בית עלתה לחצי הגמר. בחצי הגמר בבית אחד נפגשו כפר סבא והוד השרון ולחצי הגמר בבית השני עלתה מהגלבוע קבוצת קצ'יבולי, המורכבת משחקניות מרם-און והגלבוע מול קבוצה מחולון. חולון ניצחה את הבית ועלתה לגמר מול כפר סבא, שם גברה וקטפה את הגביע. גלבוע סיימה במקום הרביעי.

• עובד נור: "קבוצות מכל הארץ השתתפו והפגינו רמת משחק גבוהה וראויה להערכה"

ראש המועצה, עובד נור, העניק את הגביע למקומות הראשונים, ואמר כי: "הייתה לנו את הזכות לארגן ולארח את טורניר הכדורשת נשים הפתוח בגלבוע. קבוצות מכל הארץ השתתפו והפגינו רמת משחק גבוהה וראויה להערכה. בחלוקת הגביעים פרגנתי מכל הלב, ואמרתי למשתתפות שבפעם האחרונה כששמעתי גבר מעיר לאישה שיש לה מגבלה, עניתי לו שאם יש לה מגבלה הרי שהיא אצל הגברים בראש בלבד. אין ספק שהן שבו והוכיחו את טענתי. תודה לסיוון גולדמן מנהלת המרכזים הקהילתיים ולשלומי אייל מנהל הספורט הרב תחומי על הארגון וההפקה".

אלון הובר, מנהל הליגה, מסר: "היה יום חוויתי וספורטיבי עם 200 משתתפות, שהתעלה לרמה גבוה ומתח עד הסיום. הפירגון ההדי היה מרשים ובשנה הבאה נשקול לערוך את האליפות במשך יומיים, כולל לינת שחקניות החוץ באזור".

הליגה נמשכת ועוברת למחזור האחרון. לאחריו יקבעו משחקי הפליאוף ובעוד כחודש תתחיל אליפות הצפון, במסגרתה ליגת גלבוע תשחק מול יזרעאל על התואר הנכסף "אלופת הצפון".