חואקין שוכמן: "ננסה לסגור עניין, תהיה אווירה מטורפת בעפולה"

אחרי שהביסה במשחק הראשון של סדרת חצי הגמר את עפולה בצורה מוחצת 83:61, גלבוע/גליל תנסה לסגור עניין במשחק השני שייערך היום (ו', 14:15) בעפולה. גורם בעפולה: "באים להילחם על הכבוד ועל העונה"

האם גם הפעם נראה דרבי במעמד צד אחד או שמא הפועל עפולה תתעלה על עצמה ותכפה שוויון בסדרה? אחרי ניצחון מוחץ 83:61 במשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף, גלבוע/גליל תנסה לסגור עניין במשחק השני שייערך היום (14:15) בעפולה. מנגד, בהפועל עפולה יעשו הכל בכדי להשיג ניצחון שיציל להם את העונה.

למרות השעה המאוחרת שבה נפתח המשחק הראשון (21:00, בגלל השידור בטלוויזיה), קרוב ל-1,000 אוהדים (200 מעפולה) באו לגן נר וראו דרבי רווי ביצרים, כזה שטומן בחובו הרבה מעבר לכדורסל. נראה כי גם במשחק השני שייערך בעפולה צפויה אווירה מהדרת עם אולם סולד אאוט. "אני בטוח שיהיה אולם מלא. לקהל יש משמועת גדולה במשחקים מן הסוג הזה. באים להילחם על הכבוד ועל העונה כולה", אמר גורם בעפולה לקראת המשחק השני.

• החיסרון של בן צבי? זה כמו גולדן סטייט בלי קרי

מאמן עפולה, רועי פרל, שנראה עצבני מאוד במשחק הראשון, אמר: "עצבני? היו דברים שהפריעו לי. מי שמבין באמת בכדורסל יודע שהפרש לא סתם נוחת עליך אלא הוא נצבר כתוצאה מגורמים שונים. חלק מהטענות שלי במשחק היו כלפי השיפוט. מעבר לכך, אנחנו לא היינו מספיק אגרסיביים במשחק, לא בהגנה ולא בהתקפה. זה משהו שאנחנו חייבים לשפר".

לגבי החיסרון של בן צבי, הוסיף המאמן: "הוא חסר בכל מצב, גם כשמנצחנים וגם כשמפסידים. מדובר בשחקן משמעותי שסביבו נבנתה הקבוצה. זה כמו להוציא את סטף קרי מגולדן סטייט. אנחנו עושים כל מיני התאמות בכדי להתגבר על החיסרון שלו. התבוסה במשחק הראשון? אני סומך על החבר'ה שלי שיתעשתו לבד לקראת המשחק השני".

בצד המנצח שמרו על שמחה מאופקת. קפטן גלבוע/גליל, חואקין שוכמן: "עם כל הכבוד להפרש הגדול זה לא נותן יותר מדי. מה שחשוב הוא שניצחנו. באנו די מוכנים למשחק. מגיע שאפו גדול לצוות המקצועי, שהכין אותנו בצורה מצוינת. המשחק השני? אנחנו מקווים לנצח ולסגור עניין בדרך להגשמת המטרה. אני משוכנע שתהיה אווירה מטורפת בעפולה".