חד וחלק: גלבוע/גליל בגמר הפלייאוף אחרי 66:79 על עפולה

הקבוצה של אריאל בית הלחמי השלימה ניצחון כפול מול הפועל עפולה (66:79), והעפילה לגמר הפלייאוף של הלאומית, שם תפגוש את קרית אתא לסדרה של הטוב מ-5 משחקים. ג'ייסון סיגרס להט עם 24 נקודות. הקהל של גלבוע נתן תצוגה ביציעים

גלבוע/גליל עשתה עוד צעד משמעותי בדרך חזרה לליגת העל: הקבוצה של אריאל בית הלחמי העפילה לגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית, אחרי שהשלימה היום (ו') ניצחון כפול מול הפועל עפולה (79:66) בסדרת חצי הגמר, ותפגוש בגמר את קרית אתא, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני (העונה ניצחה פעמיים את גלבוע/גליל).

אז היו כאלה שציפו או חשבו שתהיה סדרה צמודה, אבל בפועל זה נגמר ב-2:0 חד וחלק לטובת גלבוע/גליל. אומנם ההפרש במשחק הזה היה מזערי יותר (13 לעומת 22 במשחק הראשון) לעומת המשחק הקודם בגן נר, אבל מבחינת תחושה לא היו הבדלים משמעותיים. הרבע השלישי שבו גלבוע/גליל עשתה 26 נקודות לעומת 4 בלבד של עפולה גמר את המשחק ואת הסדרה. בסופו של דבר הקבוצה הטובה יותר, זו שיש לה סגל הרבה יותר עמוק, ניצחה את הסדרה ובצדק.

מטלון העפולאי על קו העונשין. מחצית ראשונה טובה לעפולה
מרשל מוזס הזר  העפולאי על קו העונשין. מחצית ראשונה טובה לעפולה

האולם בעפולה היה מלא עד אפס מקום. למעלה מ-800 אוהדים (ביניהם גם המאמן הלאומי) סיפקו האווירה מחשמלת ביציעים (מתוכם 200 אוהדי גלבוע/גליל שנתנו הצגה מדהימה בדקות הסיום).

הפועל עפולה פתחה את המשחק בצורה טובה וירדה למחצית כשהיא ביתרון (57:43). אלא שברבע השלישי הקבוצה של רועי פרל פשוט קרסה, ומנגד האורחים פתחו בבליץ' אדיר ורצו ל-26:4, דבר שהוציא את הרוח מהמפרשים של עפולה. ברבע האחרון עפולה עשתה ניסיונות של קאמבק והתקרבה עד כדי 10 נקודות, אבל גיא דותן האנרגטי וחואקין שוכמן (מנהיג אמיתי) דאגו לצנן את ההתלהבות של המקומיים בדרך לניצחון 79:66.

בדומה למשחק הראשון בסדרה (19 נקודות), גם הפעם ג'ייסון סיגרס הפציץ מכל נקודה במגרש והיה בלתי ניתן לעצירה (24 נקודות ו-7 אס'). גם טרידוול סיפק משחק נהדר עם 20 נקודות.

שחקני שתי הקבוצות בסיום המשחק
שחקני שתי הקבוצות בסיום המשחק

אצל המפסידה בלטו קלי בידלר 19 נקודות, מרשל מוזס 12 נקודות וזיו בן צבי, שחזר לשחק אחרי היעדרות ממושכת ותרם 8 נקודות.

כאמור, גלבוע/גליל וקרית אתא, שתי קבוצות שסיימו את העונה הסדירה בשני המקומות הראשונים, תיפגשנה לסדרת גמר מרתקת (הטוב מ-5 משחקים), כשהקבוצה של אריאל בית הלחמי תהנה מיתרון ביתיות.

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|