חדש ב"שחקים" עפולה: סטודנטים יעזרו לילדים בשיעורי הבית

הפרויקט הלימודי שיפעל בבית ויצו בעפולה תחת הכותרת "מועדון 100", צפוי להקל על הורים רבים שילדיהם לומדים בבתי הספר היסודיים בעיר. המחשה"
צילום ע"י אניסה תומפסון, פריאימג'ס

במציאות החיים הלחוצה והאינטנסיבית של המשפחות בישראל תתקשו למצוא הורים שלא נתקלים בהתמודדויות ועימותים עם ילדיהם בכל הנוגע להכנת שיעורי הבית. הריטואל מוכר: הילדים הצעירים מגיעים הביתה עייפים אחרי עוד יום לימודים ומעדיפים להתחבר לאייפד, לוואטס אפ בסלולאר שלהם או לעוד משחק סוני פלייסטיישן בווליום גבוה. מכאן הדרך לקונפליקטים קצרה.
ב"שחקים" רשת המתנ"סים של עפולה יזמו בימים אלה פרוייקט לימודי מבורך ויצירתי במטרה להקל על אותם הורים מיואשים ומתוסכלים.
במסגרת הפרויקט, שזכה לשם "מועדון ה-100", תלמידי בתי הספר היסודי בעיר, בכיתות א' עד ו' יוכלו להגיע עם הוריהם לבית ויצו בעפולה ולקבל עזרה ומענה בשיעורי הבית מסטודנטים מנוסים בכל המקצועות. העזרה תינתן מדי יום שני החל מהשעה ארבע וחצי אחר הצהריים ועד שש וחצי בערב ללא תשלום.
אמילי זיידל, מנהלת בית ויצו אמרה השבוע: "אנו שמחים לעזור להורים ומודעים לכך שלרבים מהם יש התמודדויות יום יומיות בנושא הכנת שיעורי הבית, בייחוד בעידן הנוכחי בו אנו חיים, הרווי בגירויים וירטואליים וטכנולוגיים. אני בטוחה שהסטודנטים יהיו לעזר רב עבור התלמידים, גם בהיבט הלימודי וגם בהיבט החברתי".
גדעון פורת, יו"ר דירקטוריון שחקים חיזק את דבריה של זיידל והוסיף כי הוא בטוח שהורים רבים יגיעו יחד עם ילדיהם לבית ויצו בכדי להיעזר בידע הרב של הסטודנטים המלומדים.