חביב פרץ: איחוד עם גלבוע משמעותו מכת מוות לכדורסל בעפולה"

חבר מועצת העיר עפולה, חביב פרץ, עושה מאמצים גדולים בכדי לסכל את איחוד בין קבוצות הכדורסל בעמק, ובראיון ל"עמקניוז" הוא מנמק את עמדתו: "המהלך שכבר נוסה בעבר הותיר אחריו חובות של כ-1.5 מיליון שקלים, שבסופו של דבר יצאו מקופת העירייה. ולכן, אין טעם לחזור על שגיאות שכבר בוצעו. מעבר לכך, הבמה שתינתן לשחקנים מקומיים תהיה מזערית יותר"

השיחות הראשוניות בנוגע לאיחוד אפשרי בין קבוצות הכדורסל של גלבוע/גליל והפועל עפולה לקראת העונה הבאה, יצרו עניין רב בקרב חובבי הכדורסל בעמק. מצד אחד יש את אלה שתומכים במהלך ומשוכנעים שאיחוד כוחות הוא צעד מתבקש לאור הנסיבות הקיימות. מצד שני יש את אלה שמתנגדים לאיחוד בתוקף ואף סבורים שלמהלך כזה יהיו השלכות הרסניות. אחד המתנגדים הבולטים למהלך הוא חביב פרץ, חבר מועצת העיר עפולה.


חביב פרץ: "איחוד בין המועדונים כבר נוסה בעבר והותיר אחריו חובות של כ-1.5 מיליון שקלים, שבסוף יצאו מקופת העירייה" , פרץ מציע אלטרנטיבה חלופית: "האפשרות היחידה שניתן לבדוק היא הקמת קבוצה בכירה שתתמודד על עלייה לליגת העל אך במקביל אליה קבוצת בת שתשחק בעפולה ותתחרה בליגה השנייה ותיתן במה לכישרונות צעירים מקומיים".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


פרץ, שמלווה את קבוצת הכדורסל העירונית מזה שנים רבות, פועל בימים אלה לסיכול האיחוד בין עפולה לגלבוע. "איחוד בין המועדונים כבר נוסה בעבר והותיר אחריו חובות של כ-1.5 מיליון שקלים, שבסוף יצאו מקופת העירייה, ועל כן אין טעם לחזור על שגיאות שכבר בוצעו", כך טוען חביב פרץ בראיון ל"עמקניוז", "מעבר להיבט הכלכלי איחוד בין הקבוצות יביא לכך שהאולם בעפולה עילית שרק עכשיו שופץ בעלויות גבוהות יישאר יתום וגם הבמה שתינתן לשחקנים מקומיים תהיה מזערית יותר".

• פרץ מעדיף קבוצה מקומית איכותית שתהיה בצמרת הליגה השנייה

ובכל זאת, פרץ מציע אלטרנטיבה חלופית: "האפשרות היחידה שניתן לבדוק היא הקמת קבוצה בכירה שתתמודד על עלייה לליגת העל אך במקביל אליה קבוצת בת שתשחק בעפולה ותתחרה בליגה השנייה ותיתן במה לכישרונות צעירים מקומיים".
כמי שהכדורסל בעפולה מאוד יקר לליבו, חביב פרץ לא מתכוון לשבת בצד עם חיבוק ידיים. בימים האחרונים שוחח ואף נפגש פרץ עם מספר גורמים בכירים באיגוד הכדורסל והעלה בפניהם את המשמעויות של איחוד בין המועדונים. "במקרה הנ"ל אני מעדיף קבוצה מקומית איכותית שתהיה בצמרת הליגה השנייה מאשר קבוצה מאוחדת שלא תשחק בעפולה, ויתרה מזאת-תפגע בכישרונות המקומיים ותדשדש בליגה הבכירה", אומר פרץ, "חשוב לציין שהקבוצה הבוגרת בעפולה מנוהלת בצורה מצוינת וללא גירעון תקציבי וכן בית הספר לכדורסל שמונה כ-400 תלמידים בכל הגילאים. ולכן, אני לא רואה טעם להיכנס