זעם במגדל העמק: "ההתנהלות של הפועל בית שאן שכונתית"

במגדל העמק גילו דרך התקשורת כי חלוץ הקבוצה אמיר אלעלי, שמחלים בימים אלה מפציעה, נפגש אתמול (ג') בחשאי עם הפועל בית שאן וסיכם את תנאיו בקבוצה, וזאת למרות שהוא מחזיק בחוזה במגדל העמק. היו"ר הנרי איפרגן: "פשוט לא ייאמן. לא רק שיש לו חוזה אצלנו, אנחנו גם משלמים עליו טיפולים והוא הולך לסכם מאחורי הגב שלנו בבית שאן. זוהי חוצפה ממדרגה ראשונה"

בהפועל מגדל העמק נשמעים המומים נוכח הפרסום ב'בעמק ניוז' בדבר הפגישה החשאית שנערכה אתמול (ג') בין החלוץ אמיר אלעלי לנציגים של הפועל בית שאן.


על פי מידע שהגיע ל'עמק ניוז' החלוץ אמיר אלעלי, ששיחק אתשקד בעירוני נשר וחתם בתחילת העונה הנוכחית בהפועל מגדל העמק, נפגש היום (ג') עם נציגים של הפועל בית שאן ואף הגיע מולם להבנות עקרוניות, כאשר בבית שאן מבהירים כי המעבר הרשמי מותנה בטופס שחרור ממגדל העמק. אלא שבמגדל העמק, קבוצה שבה חתום החלוץ, הופתעו לגלות על המו"מ בין הצדדים, שכן לדבריהם זה נעשה באופן חשאי מאחורי גבם.


נוסף על כך, מה שהרתיח עוד יותר את אנשי מגדל העמק הוא העובדה שהשחקן מחלים בימים אלה מפציעה בברך ועל פי גורמים במועדון הוא מקבל טיפולים על חשבון הקבוצה, שמצידה ממתינה בקוצר רוח לשובו למגרשים היות וגם החלוץ השני של הקבוצה אביב כהן פצוע.

"זה הזוי. פשוט לא ייאמן", השתומם יו"ר הפועל מגדל העמק הנרי איפרגן, "אני רואה דרך התקשורת שבית שאן ישבה וסיכמה עם שחקן שלנו. לא נתקלתי בשכונה כמו בית שאן. פשוט בושה וחרפה. איך יכול להיות שהם יושבים עם שחקן שיש לו חוזה אצלנו.
נוסף על כך, הוא פצוע ומקבל טיפולים על חשבוננו ואנחנו מחכים לחזרתו והם יושבים איתו. אני המום מההתנהלות השכונתית של בית שאן. זוהי חוצפה ממדרגה ראשונה".