זעם בהנהלת עפולה: "ההתנהלות של גיא דיין מתחילה להימאס עלינו"

הקשר הבכיר של עפולה נחוש לעזוב להפועל עכו, אך ראשי המועדון מטילים בשלב זה וטו על שחרורו:  "לא מספיק שהוא רוצה לעבור לעכו, הוא גם דרש שנשלים לו את השכר, וזו כבר חוצפה". בסביבתו של השחקן טוענים: "בהנהלת עפולה אפשרו לו לנהל מו"מ מול הפועל עכו ועכשיו פתאום התהפכו"

בהנהלת הפועל עפולה כועסים על הקשר גיא דיין, שלטענתם מנסה בכל דרך אפשרית לעבור להפועל עכו, וזאת למרות שהמאמן אייל לחמן רואה בו בורג מרכז, כזה שאפשר לבנות סביבו את הקבוצה.

דיין, אחד השחקנים הכי מוכשרים שנחתו בעפולה, הובא בקיץ לעפולה בקול תרועה רמה, כשחתם על חוזה לשלוש עונות. אבל בפועל, כמו יתר חבריו לקבוצה, הוא לא הצליח להותיר את חותמו. וזאת, בין השאר, בגלל הסכסוך המתמשך שהיה לו עם המאמן ניסן יחזקאל, שבעקבותיו השחקן איבד את החשק לשחק ולא סיפק את התרומה שציפו ממנו.
מסיבה זו כנראה הוא החליט לחזור לקדנציה נוספת בהפועל עכו, אצל המאמן ירון הוכנבוים, שהיה אחראי להבאתו בקיץ לעפולה.


"עם כל הכבוד לרצון שלו לעבור לעכו, אסור לו לשכוח שיש לו חוזה לשלוש שנים בעפולה. הוא לא יכול לעשות מה שבא לו. כל עוד המאמן לחמן רוצה אותו, אין לנו כוונה לשחרר אותו", כך הגיב השבוע גורם בהנהלת עפולה בטון זועם, והוסיף: "דיין תפס אותנו במילה שאישרנו לו לנהל מו"מ מול עכו בתקופה שהוא היה מסוכסך עם ניסן יחזקאל. ההתנהלות שלנו מתחילה להימאס עלינו. הוא מפעיל את כל העולם בכדי שנשתכנע ונשחרר אותו. הוא כנראה שכח מה ההנהלה הזו עשתה בשבילו בבלגן שהיה לו מול ניסן יחזקאל. בכל קבוצה אחרת היו מעיפים אותו מזמן".


 

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גורם אחר בהנהלה אמר: "הוא נחוש לעבור לעכו ואי אפשר לעמוד בדרכו. עם זאת, הוא דרש שעפולה תשלים לו את הפרשי השכר (כ-8,0000) וזו כבר חוצפה. אם הוא מתעקש ללכת לעכו, מבחינתנו החוזה מולו מסתיים".

בסביבתו של הקשר ממשיכים לטעון כי הנהלת עפולה היא זו שאפשרה לשחקן לנהל מו"מ מול הפועל עכו, וכעת היא תפסה רגליים קרות: "הוא לא עשה שום דבר מאחורי הגב. ההנהלה אישרה לו לנהל מו"מ עם הפועל עכו ועכשיו אחרי שהוא סיכם אז הם מתהפכים. גיא בא לעפולה במטרה לעזור לקבוצה להגיע לליגת העל, אבל בפועל הוא לא נהנה פה מאז פתיחת העונה".