זעם באסי גלבוע: "יכול להיות שמישהו מכר אותנו"

חשד: אחרי ההפסד המביך 1:3 למעלות, הרוחות במועדון סערו. שחקנים בקבוצה החלו לדבר בשיחות סגורות על האפשרות שמישהו בקבוצה, לכאורה, מכר את המשחק. שחקנים בקבוצה: "משהו נראה מסריח. אנחנו מקווים שזה לא נכון, אבל התחושה הייתה שמישהו פה מכר אותנו"

בלגן באסי גלבוע. אחרי ההפסד המביך 3:1 מול מעלות שבמקום ה-15, הרוחות באסי גלבוע סוערות. בעקבות ההפסד הקבוצה של אבי דנן שוב הסתבכה בתחתית, כשהיא מוצאת את עצמה במרחק של 6 נקודות בלבד ממקום שבו יורדים ממנו ליגה בתום העונה.

היו"ר אוהד אפרים, שידוע כטיפוס די רגוע בדרך כלל, נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה וגער בשחקנים. "חברים שלי מוכרים אותי בשביל כסף. מצידי אל תבואו יותר ולא תקבלו יותר משכורות עד סוף העונה", אמר בעצבים היו"ר אפרים לשחקנים.

ביממה שאחרי המשחק התברר כי לא רק ההפסד הוא מה שגרם לבלגן העצום במועדון, אלא התחושות הלא נעימות שאיתן יצאו אנשי המועדון מהמשחק. בשיחות סגורות החלו שחקנים בקבוצה לדבר על האפשרות שמישהו בקבוצה, לכאורה, אולי מכר את המשחק.
"נראינו בושה. משהו נראה מסריח. אנחנו מקווים שזה לא נכון אבל התחושה הייתה שמישהו פה מכר אותנו. לא יכול להיות שנראינו ככה על המגרש", כך אמר שחקן בקבוצה. שחקן אחר הוסיף ואמר: "קיבלנו גולים מהתחת. זה פשוט לא יכול להיות. אני משחזר את בראש את המשחק ויש דברים שלא מסתדרים לי בראש. אני מקווה שמישהו לא מכר אותנו, כי זו התחושה שקיבלנו מרבית השחקנים בקבוצה".