זעם באחי נצרת: "אלה שמגיעים כדי לחבל בקבוצה עדיף שלא יגיעו"

לאחר שהקבוצה ספגה קנס כספי כבד מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין זריקת חפצים למגרש וכן איחור השחקנים בעלייה למגרש, באחי נצרת הוציאו תגובה חריפה: "אנחנו יודעים את שמות השחקנים שאיחרו והם ישלמו את הקנס"

לאחר שהקבוצה ספגה עונש כספי כבד מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ראשי אחי נצרת יצאו בתגובה חריפה נגד האוהדים המתפרעים. כזכור, בעקבות אירועי המשחק מול בני לוד, הקבוצה מנצרת ספגה קנס כספי על סך 13,000 שקלים, ונוסף על כך, נפסק לחובתה עונש של הפחתת 2 נקודות על תנאי ומשחק רדיוס על תנאי. וזאת לאחר ששחקניה עלו למגרש וגרמו לדחיית המשחק. כמו כן, במהלך המשחק אוהדי הקבוצה השליכו חפצים לעבר הקוון.


תגובת ראשי הקבוצה לא איחרה לבוא, והייתה תקיפה במיוחד, ההנהלה החליטה לחייב את השחקנים שאיחרו בעליה למגרש בסכום הקנס, בלשון ההודעה החריפה לתקשורת נאמר:"נפעל למיגור הבריונות ביציעים נרדוף כל אוהד שמפר את החוק נפעל בשיתוף פעולה עם המשטרה כי נמאס הטלת קנס כזה בשל התנהגות פרחח…."


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


תגובת ראשי הקבוצה לא איחרה לבוא, והייתה תקיפה במיוחד: "לגבי הקנס של האיחור בעליה למגרש בסך 3,000 ההנהלה החליטה לחייב את השחקנים שאיחרו בעליה למגרש בסכום הקנס", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון, "השמות ידועים להנהלה, ההנהלה לא תעשה שום הנחות לאף אחד. לא שחקנים ולא אחרים. נפעל למיגור הבריונות ביציעים נרדוף כל אוהד שמפר את החוק נפעל בשיתוף פעולה עם המשטרה כי נמאס הטלת קנס כזה בשל התנהגות פרחח תכניס את הקבוצה לבעיה כספית ותדמיתית".

עוד הוסיפו ואמר בנצרת: "ההנהלה תבקש מהמשטרה שיחזור של מצלמות האבטחה כדי לזהות את משליך שאריות הפירות ומכסה הבקבוק לכיוון הקוון, וההנהלה תבקש להעמידו לדיו ולפיצוי.

כמו כן ההנהלה פונה לכל אלה שמגיעים כדי לחבל בקבוצה שלא יגיעו ופונה לכל אוהד אחראי לעזור למשטרה בהסגרת אותם אוהדים ההנהלה מתכוונת לערער על העונש".