זעזועים בגלבוע: לחץ להחתים את שפשה, וויליקובסקי ודיין שוחררו

לאחר שהקשר והבלם קיבלו הודעת שחרור בגלל יכולתם המאכזבת, כעת בגלבוע עושים מאמצים גדולים להחתים את חלוץ הפועל בית שאן עידן שפשה. והאם עידן דוד יישאר? גורם בקבוצה: "נשמח להיפרד ממנו"

זעזועים בגלבוע: אחרי ההפסד הביתי 0:2 מול הפועל רובי שפירא ביום שישי האחרון, נראה כי מפלס הלחץ באסי גלבוע מגיע לגבהים חדשים, ובמועדון החליטו על שורת זעזועים בניסיון להציל את העגל מהבוץ לפני שיהיה מאוחר מדי.
בינתיים מי שקיבלו שחרור מיידי מהמועדון כתוצאה מהכישלון המתמשך בתוצאות הם הקשר אדיר דיין שבמשחק האחרון שימש כקפטן והבלם פיליפ וויליקובסקי, שעד כה לא הצליחו לספק את הסחורה. השניים, אגב, נחשבים למקורבים מאוד למאמן רפי בוסקילה שמצוי בקשרים טובים איתם גם מחוץ לכדורגל. "רפי בוסקילה בלחץ גדול ובמקרה הזה כבר לא מעניין אותו מי חבר שלו ומי לו. הוא מחפש את ההצלחה שלו ושל הקבוצה", אמר היו"ר אוהד אפרים.
מי שעוד נמצא בדרך החוצה הוא הקשר הקדמי עידן דוד, אחד ממרוויחי השכר הבולטים במועדון, שבינתיים לא מצליח לבוא לידי ביטוי. "אני לא יודע אם הוא רוצה לעזוב. הוא מרוויח לא מעט כסף ולא מספק את הסחורה. נשמח להיפרד ממנו", אמר גורם בקבוצה.
מנגד, בקבוצה עושים מאמצים גדולים להחתים את חלוץ הפועל בית שאן עידן שפשה, שכרגע לא מרוצה מכל הבעיות הפיננסיות שקיימות בקבוצתו הנוכחית (חייבים לו משכורת וחצי).
בתוך כך, לאחר 12 מחזורי ליגה אסי גלבוע השיגה ניצחון בודד והיא מדורגת במקום האחרון.